Skip to main content

Ik plaats dit vooral zodat er een bewijs is van mijn verhaal. Ik ben ontzettend ontevreden over de klantenservice van KPN. Ik had een abonnement TV + Internet afgesloten maar toch besloten voor een andere provider te gaan en mijn abonnement geanuleerd binnen de 14 dagen herroepingstermijn. Ik heb een formulier opgestuurd, vijf keer gebeld, maar ze annuleren mijn abonnement maar niet. Er wordt steeds gezegd dat er een bevestigingsemail komt na 2 dagen, maar die komt steeds niet aan. Ze willen me ook geen samenvatting opsturen van het telefonisch contact of een screenshot van de annulering. Ik vind dit echt ontzettend vervelend. 

Hi @l.6592! Dit is bijzonder vervelend om te horen. Ik help je graag dit op te lossen. 

Wil je hier laten weten of het al is gelukt de bestelling te annuleren? Zo niet, wil je dan het formulier op deze website invullen? Dan krijg je ook direct bevestiging. 

Daarnaast wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan heb. Dan kijk ik voor je waarom aan de telefoon het niet gelukt is te annuleren. Dit recht heb je namelijk gewoon binnen 14 dagen na levering.Â