Skip to main content

Paar dagen geleden heb ik een nieuwe internet en televisie abonnement afgesloten.

Maar tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Ook heb ik daar vanochtend voor gebeld, daar zeiden ze dat abo aanvraag goed is doorgekomen en dat de bevestiging opnieuw wordt verzonden.

Wederom ontvang ik niets in mijn mailbox.

 

Hoe kan ik deze bevestiging nu ontvangen of zien in mijn account?

 

Met vriendelijke groet

 

Paar dagen geleden heb ik een nieuwe internet en televisie abonnement afgesloten.

Maar tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Ook heb ik daar vanochtend voor gebeld, daar zeiden ze dat abo aanvraag goed is doorgekomen en dat de bevestiging opnieuw wordt verzonden.

Wederom ontvang ik niets in mijn mailbox.

 

Hoe kan ik deze bevestiging nu ontvangen of zien in mijn account?

 

Met vriendelijke groet

 

@KPN Webcare kunnen jullie hier nog achteraan gaan, of moet ik nogmaals bellen?

Heb nog steeds geen e-mail ontvangen.


Hoi @Nylez! 

Welkom bij KPN en op het KPN Forum!
Ik kijk graag voor je na wat de status is van jouw aanvraag! Even een dubbelcheck: dit gaat om de adresgegevens die in jouw profiel genoteerd staan? En het e-mailadres waarop nu jouw forum profiel geregistreerd is, is dat ook het e-mailadres wat wij mogen aanhouden voor de bestelling? 


Hoi @Shyrin_ ,

 

Ja dat klopt. Adres is het nieuwe adres, waarvoor ik de aanvraag heb gedaan.

En mail adres klopt ook.

 

Met vriendelijke groet

Niels Mennen


Dank Niels!

Ik zie al waar het niet goed gaat: het e-mailadres wat wij nu geregistreerd hebben, daar zit een tikfout in (n klinkt als m). Sorry! Ik heb het e-mailadres aangepast en alle bevestigingen opnieuw naar je verzonden.
Laat je mij weten of je deze nu wel ontvangen hebt en of er nog vragen zijn?



 


Dank Niels!

Ik zie al waar het niet goed gaat: het e-mailadres wat wij nu geregistreerd hebben, daar zit een tikfout in (n klinkt als m). Sorry! Ik heb het e-mailadres aangepast en alle bevestigingen opnieuw naar je verzonden.
Laat je mij weten of je deze nu wel ontvangen hebt en of er nog vragen zijn?

Ha Shyrin,

Klopt, ik ontvang nu alles.
Maar krijg ik dan problemen met mijn huidige mail-only abonement?

Dat komt over van ons oude kpn abo….
Dus alle email die daar staat, moet blijven.


En als ik wil inloggen, staat het verkeerde mailadres er… met de m ipv n.

Hoe lossen we dat op?
Ik wil het ook gaan koppelen met mijn 06 nummer en ook met 06 van mijn vrouw…

Onder mijn email adres, heb ik deze al staan. Het nieuwe internet + tv abonnement incl huidige email only abo…

 

Dat werkt nu nog niet als ik dus inlog bij mijn kpn


 


Fijn dat je de bevestigingen nu wel ontvangen hebt.

Als het Internet en TV abonnement straks actief is, dan kun je de klantnummers samenvoegen: dan worden de e-mailadressen gekoppeld aan het nieuwe abonnement.

Je vraag over MijnKPN snap ik niet helemaal… 
Je hebt nu al een MijnKPN ID voor de mobiele abonnementen en het e-mail only abonnement, toch? In de MijnKPN app kun je via Profiel → Abonnement toevoegen het klantnummer van jullie nieuwe aanvraag nu toevoegen, toch? Dan staat alles gekoppeld in één account?



Je vraag over MijnKPN snap ik niet helemaal… 
Je hebt nu al een MijnKPN ID voor de mobiele abonnementen en het e-mail only abonnement, toch? In de MijnKPN app kun je via Profiel → Abonnement toevoegen het klantnummer van jullie nieuwe aanvraag nu toevoegen, toch? Dan staat alles gekoppeld in één account?

 

Het is gelukt inderdaad, maar ik ben bang dat mijn e-mail only abonnement (want we gebruiken onze kpnmail adressen nog, vanuit het oude internet/tv abonnement) niet kan worden gebracht onder het nieuwe internet/tv abonnement. Dus dat ik in juli voor de keuze sta of betalen voor email of nieuwe mailadressen maken in het nieuwe internetabonnement.


Dus mijn vraag, kunnen jullie de oude mail, migreren naar het nieuwe internetabonnement?

Of het internetabonnement herstellen bij de oude mail, met de nieuwe voorwaarden en duur?


Het kan ook zijn dat ik het verkeerd heb natuurlijk en het wat flexibeler is, dan heb ik niets gezegd ;-)


Het is gelukt inderdaad, maar ik ben bang dat mijn e-mail only abonnement (want we gebruiken onze kpnmail adressen nog, vanuit het oude internet/tv abonnement) niet kan worden gebracht onder het nieuwe internet/tv abonnement. Dus dat ik in juli voor de keuze sta of betalen voor email of nieuwe mailadressen maken in het nieuwe internetabonnement.


Dus mijn vraag, kunnen jullie de oude mail, migreren naar het nieuwe internetabonnement?


Dat kan! 😉

Als het Internet en TV abonnement straks actief is, dan kun je de klantnummers samenvoegen: dan worden de e-mailadressen gekoppeld aan het nieuwe abonnement.

Het snelste is door te bellen met onze klantenservice en het volgende bij de hand te houden:

  • Het klantnummer van het E-mail Only abonnement (dus het klantnummer waar het oude Internet en TV abonnement aan gekoppeld was)
  • De e-mailadressen die je wenst te behouden
  • Het nieuwe klantnummer

Hallo Beste Kpn Ik Heb hier Nu Ook Hetzelfde Probleem heb Ook Geen Bevestigings Mail ontvangen en Heb ook Telefonisch Gebeld Naar Jullie vandaag Kunnen Jullie Mij Hiermee Helpen? Mvg Kevin


Hallo Beste Kpn Ik Heb hier Nu Ook Hetzelfde Probleem heb Ook Geen Bevestigings Mail ontvangen en Heb ook Telefonisch Gebeld Naar Jullie vandaag Kunnen Jullie Mij Hiermee Helpen? Mvg Kevin

Het Is Ondertussen Opgelost Heb Gebeld En Ben Netjes Geholpen.


Reageer