Skip to main content

Beste KPN Community,

Ik heb recent een bestelling geplaatst bij KPN, maar ik heb tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen. Volgens de trackinginformatie wordt mijn pakket morgen verwacht, maar ik maak me zorgen omdat ik geen enkele vorm van bevestiging heb gekregen.

Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen en te bevestigen of mijn bestelling correct is verwerkt?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,


Anthony

Hallo @Anthonyr ,

Het beste is om morgenochtend meteen om 8.00 te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze het voor jou nakijken. 


Hey @Noordzee,

Bedankt voor je reactie! Ik heb vanochtend gebeld, maar kreeg helaas alleen een automatisch bericht waar ik niet echt verder mee kwam. Ook heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, terwijl er vandaag iets zou worden geleverd. 

Heb je misschien een idee wat ik nu het beste kan doen of hoe ik in contact kan komen met een fysieke persoon?

Groetjes,
Anthony


Goedemorgen @Anthonyr ,

Toch weer bellen met 0800-0402, spreek in "medewerker spreken" en blijf aan de lijn. Want je moet toch weten waar je aan toe bent vandaag! 

 


Is het inmiddels gelukt om meer duidelijkheid te krijgen over jouw bestelling? @Anthonyr. 


Reageer