Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb zojuist een bestelling voor internet en mobiel gedaan en zou een bevestigingsmail ontvangen maar die heb ik nog niet gezien. Hoe snel had ik die binnen moeten krijgen? Ik zou bijna gaan denken dat ik een typo heb gemaakt in mijn email adres…

Hoi @Wilco6, welkom op ons forum en leuk om te lezen dat je internet en mobiel bij ons besteld hebt!

Goed dat je bevestiging in de gaten houdt. Deze heb je meestal vrij snel binnen, uiterlijk binnen 24 uur. Je kunt jouw bestelstatus ook online volgen. Heb je de bevestiging van je bestelling intussen ontvangen? Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten.


De bevestigingsmail is ondertussen binnengekomen. Misschien is het goed om te vermelden op de bevestigingspagina aan het einde van het bestelproces dat het niet binnen enkele minuten binnenkomt maar een dag kan duren?


@Wilco6 Top! Dankjewel voor de suggestie. Meestal is de bevestiging wel snel, rond de tijd dat jij het aangaf hebben we een paar meer berichtjes hierover gezien. Het lijkt erop dat er toen even een vertraging in gezeten heeft.