Skip to main content

Ik heb online het formulier ingevuld voor opzegging van tv en internet abonnement. Ondertussen telefonisch contact gehad met 6 mensen van de klantenservice mbt opzegging van abonnement. Tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen van de opzegging. Nu is mijn vraag of het abonnement wel is opgezegd?

Welkom bij ons op het forum @Lautje87. Als een abonnement wordt opgezegd hoor je daar een bevestiging van te krijgen inderdaad. Als je die niet krijgt, gaat die over het algemeen niet goed. Op het forum kunnen we geen opzeggingen doen, daarvoor kan je ons het beste bellen op 0800-0402. Als je daar aangeeft dat het om een opzegging gaat kom je in gesprek met de afdeling die daarover gaat.

Als je profiel is ingevuld kunnen we wel kijken of de opzegging te zien is. Maar ik denk dat je meer hebt aan mensen die het ook in gang kunnen zetten.


Ok dank je wel voor je antwoord. Het gaat best omslachtig allemaal, ik heb al 6 medewerkers gesproken. Het lijkt mij toch niet heel lastig om een opzegging te regelen. Maar fijn dat je even wil kijken of de opzegging wel te zien is. Heb daarom mijn profiel verder ingevuld. 


Dank je voor de gegevens @Lautje87, zo te zien staat er nog geen opzegging in het systeem. Wel zie ik een openstaande verhuizing staan, uit september vorig jaar. Er kan maximaal 1 order tegelijkertijd openstaan. Die zal de opzegging in de weg zitten, zodra die is afgerond (of verwijderd) zal de opzegging gedaan kunnen worden. Dat kan ik helaas niet doen, daarvoor kan je toch het beste opnieuw met ons bellen via 0800-0402 en daar aangeven dat je wilt opzeggen.