Skip to main content

Hallo,

Bij mij exact hetzelfde verbaal. Ik zou ook de tweede maand de aansluitkosten gecrediteerd krijgen. Er is echter niets gecrediteerd.
 

Helaas zijn mijn ervaringen - behoudens de stabiele verbinding - met kpn tot dusverre enkel slecht. Afspraken worden niet nagekomen. Zo was ik nog steeds op een belletje vanuit de klantenservice inzake de factuur die ik heb gehad mbt het aansluiten op glasvezel ad. €190 uit mijn hoofd.
 

Maar ook het crediteren van de aansluitkosten bij mij 'n telefoon abonnement heeft nog steeds niet plaatsgevonden.
 

De klantenservice van Ziggo is niet top, maar dit is gewoon ronduit slecht, eigenlijk al vanaf het eerste moment (4 terugbelafspraken niet nagekomen en tevens die €25 niet gecrediteerd, grof samengevat).
 

Groet, Marco 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Marco81, welkom bij ons op het forum. Dit is je eerste bericht hier op het forum, daardoor is het voor mij nog even zoeken wat er precies aan de hand is. Je zou aansluitkosten terugkrijgen begrijp ik? Over wat voor abonnement gaat dat, je hebt het zowel over glasvezel als een telefoon abonnement. Kan je er meer over vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik met je meedenken en kijken.