Skip to main content

Beste lezer,

 

Van 9 oktober 2023 tot en met 12 november heb ik geen internet en bellen verbinding gehad. Toch berekent KPN kosten over die periode.  Op 13 oktober heb ik een abonnement afgesloten met veel lagere kosten dan nu door KPN worden gefactureerd. Graag zie ik dat u de komende facturen aanpast en het door mij teveel betaalde crediteert. 

 

Admin: privégegevens verwijderd 

Hoi @Kees Over 

Welkom op het forum van KPN.

Om te beginnen, zou je jouw adres gegevens willen verwijderen uit je bericht!
Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit inzien en lezen.

Je kunt al jouw persoonlijke gegevens kwijt in je forum profiel.
Die vindt je door op het blauwe rondje met de letter K, naast de button met de tekst + Stel je vraag te klikken en vervolgens op Mijn profiel.

Een KPN moderator kan binnen jouw klant gegevens kijken, en de facturen voor je nagaan.
Deze zal je daarmee verder helpen, en je voorzien van een antwoord.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, al kan ook sneller zijn afhankelijk van de drukte.


Hi @Michel.uit.Arnhem , de TS kan het bericht maar tot 1 uur na plaatsing bewerken. Ik heb daarom de moderators ingeseind en die zullen het adres morgen verwijderen. 


Hi @Michel.uit.Arnhem , de TS kan het bericht maar tot 1 uur na plaatsing bewerken. Ik heb daarom de moderators ingeseind en die zullen het adres morgen verwijderen. 

Hoi @RBxx 

Als eerste nog de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar 2024!!

Super dat je het hebt doorgegeven aan één van de moderators, dan komt het wel goed!
En wat je zegt, je hebt inderdaad maar tot één uur de tijd om je bericht nog te wijzigen.


Goedemorgen @Kees Over en welkom hier op ons forum!

Het is mij niet helemaal duidelijk wat hier precies is gebeurd. In je klantdossier lees ik namelijk ook iets over een mislukte overstap naar T-Mobile/Odido. Zou jij dit verhaal nog kunnen voorzien van de context die ik op dit moment mis? 


Beste Jan,

Het volledige verhaal: Ik wilde overstappen naar Odido maar om de overstap te regelen moest er een monteur bij me komen. Daar ik niet thuis was op de afgesproken tijd (mijn fout) zou het een week gaan duren voor ik een nieuwe afspraak kon maken. Intussen was mijn internetverbinding al door Odido afgesloten). Dit vond ik te lang gaan duren en toen heb ik met KPN een nieuw abonnement afgesproken, (uiteindelijk heeft het toen vijf weken geduurd voor de verbinding weer was hersteld). KPN berekent dus kosten over die vijf weken dat ik geen internetverbinding had en daarbij hanteert KPN de "oude” abonnementsprijzen en niet de nieuwe afgesproken prijzen.

Hartelijke groet, Kees Over

P.S. Ik begrijp dat je voor KPN werkzaam bent daar je mijn dossier kan inzien.