Skip to main content

Hallo Wij hebben sinds Maart geen Digitenne meer maar 2 Hd tv ontvangers. Dit staat nog steeds niet op onze facturen. We hebben dit al verschillende keren door gegeven maar het wordt niet veranderd. 

 

@AnsVandeWetering Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het na een aantal keren proberen nog niet aangepast is. 

Ik controleer graag of ik dit wel voor je in orde kan maken! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag!


Ik heb mijn forumprofiel ingevuld maar weet niet goed of dit gelukt is.


@AnsVandeWetering Bedankt voor het invullen van je profiel, dit is gewoon goed gegaan! 

Ik heb het even voor je gecontroleerd en ik zie inderdaad dat er administratief nog een Digitenne ontvanger in je abonnement staat.

Terwijl je dus al 2 HD ontvangers hebt, ik kan dit wel voor je omzetten maar omdat het administratief nog zo staat zorgt dit er voor dat er automatisch een nieuwe HD ontvanger naar je verstuurd wordt. 

Dit betekent dus ook dat je een Digitenne ontvanger moet omruilen, en dat zal in dit geval niet gaan. 

Wel kun je 1 van de andere HD ontvangers omruilen, ik zal dan een notitie maken dat het op deze manier geregeld is. 

Zal ik de "wijziging" op deze manier in gang zetten? 


Wij willen graag  dat je dit in gang zet. Krijgen wij dan een bericht hoe alles in het werk gaat. 


@AnsVandeWetering Ik heb de wijziging gedaan. 

Er volgt inderdaad nog een bericht met instructies over het retourneren van een Digitenne ontvanger, deze informatie klopt dus niet. Er kan gewoon 1 van de HD ontvangers die je op dit moment hebt terug gestuurd worden. 

Kun je mij laten weten of het op deze manier allemaal lukt? :)


Wij hebben nog niets gehoord op mijn opmerking of wij dan eerst een nieuwe HD ontvanger toe gestuurd krijgen voordat wij een HD ontvanger terug sturen


@AnsVandeWetering Heel bijzonder, ik had de wijziging ingevoerd maar ik kwam hem nergens meer tegen. 

Ik heb hem zojuist opnieuw ingevoerd en zal hem in de gaten houden. Normaal gesproken ontvang je na dit weekend bericht over de nieuwe HD ontvanger en over het retourneren van 1 van de "oude"! 


@AnsVandeWetering Ik heb de wijziging voor je bijgehouden maar op de 1 of andere manier komt deze er niet door. 

Ik heb mijn collega's van een andere afdeling aangestuurd om uit te zoeken waarom dit niet lukt. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 


Ik heb een mail gekregen dat mijn bestelling niet voorradig is en dat ik een nieuwe mail zou krijgen als het weer voorradig is.Deze mail heb ik ontvangen de 1-11-2021.


Hallo Hier is de letterlijke tekst van de mail

U heeft bij ons een bestelling geplaatst.

We hebben helaas meer tijd nodig om Uw bestelling klaar te maken. Dit komt door technische redenen. 

Excuses voor het ongemak U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over Uw bestelling.

Met vriendelijke groet Jörg Kramer Directeur Technische dienst.

Zo'n soort mail heb ik een hele poos geleden ook ontvangen toen had ik zelf zo'n bestelling gedaan om het probleem met de factuur op te lossen maar nooit meer iets gehoord. 

 


@AnsVandeWetering Er gaat iets mis met de bestelling, vandaar ook deze "vage" e-mail. 

Op een manier lukt het niet om de wijziging door te voeren. Ik heb hiervoor een bericht gestuurd naar mijn collega's, zodat zij kunnen uitzoeken wat hier mis gaat. 

Ik zal zodra ik reactie heb het hier zo snel mogelijk laten weten!