Skip to main content

Ik heb gisteren een nieuw toestel en abonnement aangeschaft in de KPN winkel in Eindhoven, en zou hiervan een bevestigingsmail ontvangen. Dit is echter niet gebeurt.  

tijden het typen hier, heb ik inmiddels een bericht gehad betreft het nummerbehoud en een berichtje betreft het bestelnummer/kiezen bezorgmoment. Hier moet ik nu nog een uur wachten tot ik in kan loggen… (goede mailadres staat in het bericht, dus daar schort het niet)

ben ik te haastig? gebeurt dit vaker? ze zouden de telefoon vandaag leveren, maar dat gaat niet lukken denk ik.. 

 

Hallo @Suzkie ,

Zoals je merkt, is het proces in volle gang. Er moeten alleen wel wat controles worden uitgevoerd, zoals op beschikbaarheid toestel en mogelijk op kredietwaardigheid. Dat is allemaal niet meteen gebeurd, het hele proces kan langer dan een werkdag duren. En zeker nu het meivakantie is.

Dus nog even geduld, komt vanzelf goed! 


Ok, dan gaan we gewoon geduld hebben..

 

Dank je wel @Noordzee 

Tip voor @KPN winkels.. op de vraag, wanneer kan ik mijn toestel verwachten, geef dan gewoon even aan dat het een tijdje kan duren en zeg niet "morgen heeft u hem in huis hoor mevrouw! " dat scheelt een hoop gedoe... 


Hi @Suzkie, welkom op ons forum.

Heb je inmiddels de bevestiging via e-mail gekregen? Anders kijk ik dit uiteraard voor je na. 

Ik hoor graag van je.


Jazeker, ik ben geweldig geholpen door een dame bij de klantenservice. Er stond een fout in het mailadres.. kan gebeuren.  Case closed 👍🙂


Jazeker, ik ben geweldig geholpen door een dame bij de klantenservice. Er stond een fout in het mailadres.. kan gebeuren.  Case closed 👍🙂

Top, fijn om te lezen!