Skip to main content

Hallo ik wil hierbij kenbaar maken dat ik erg ontevreden ben om gang van zaken. 
ik heb vorige jaar op 21-01-2023  telefonisch spotify abbo afgesloten ook bevestiging gekregen als email. Ik heb sindsdien geen entertainment korting gekregen terwijl dat wel de bedoeling was. 
nu merk ik ook dat ik nergens spotify terug kan zien ook niet op de app en helemaal niet op de website van spotify. Medewerkers beweren dat ook niet in hun systeem te zien is. Er word elke maand als online aankoop gefactureerd terwijl het niet de bedoeling is waardoor ik de korting niet kan krijgen. 
ik heb verschillende malen gebeld en soms werd ik ook onbeschoft behandeld door de medewerkers, omdat ze maar niet begrepen. Er werd elke keer beloofd dat het zou worden opgelost en gecrediteerd zou worden over de periodes waarvan ik geen korting heb gekregen en correct zou worden gezet. 

ik vind dit uiterste vervelend en vermoeiend dat ik niet geholpen word door de klantenservice en niet serieus genomen word met elke keer de belofte dat ik gebeld zou worden en opgelost zou worden. 

ik hoop dat via deze weg opgelost kan worden en dat ik serieus genomen word als jarenlange klant. Ik merk dat KPN service erg ondermaats is afgelopen tijden. 
dit kwestie begint voor mij een principekwestie te worden. Als Ik via deze weg ook niet geholpen wordt dan is helaas niet anders dan serieus zaak hiervan te maken. Mijn vertrouwen is hierom zeker beschadigd. 

Hoi @Eyup1993 . Welkom op de community! Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Je ontvangt deze korting op een entertainment pakket dat je toevoegt aan het Internet (TV) abonnement. Ik begrijp uit jouw bericht hierboven dat de kosten voor Spotify Premium als Online aankoop terug komt op jouw mobiele factuur. 

Als Spotify Premium op je mobiele factuur staan als online aankopen kan Spotify daar inderdaad ook niets mee, dit is een product dat je via de Google Play store hebt gekocht en de facturering daarvan loopt dan weer via KPN. Omdat je de aankoop via Google doet kun je bij hen terecht voor opzeggingen en eventuele vergoedingen. Dat kan via deze pagina: Een terugbetaling aanvragen voor een Google Play-aankoop

Aanvulling : 

Online aankoop beheren in Android:

Belangrijk: Als je de app verwijdert, wordt je abonnement niet opgezegd.

1. Open de Google Play-app.
  2. Tik rechtsboven op het profielicoon.
  3. Tik op Betalingen en abonnementen en dan Abonnementen.
  4. Selecteer het abonnement dat je wilt opzeggen.
  5. Tik op Abonnement opzeggen.
  6. Volg de instructies.

Bron: Google support

Online aankoop beheren in iOS (iPhone, iPad of iPod touch)

1. Open de Instellingen-app.
  2. Tik op uw naam.
  3. Tik op 'Abonnementen'.
  4. Tik op het abonnement dat u wilt beheren. 
  5. Tik op 'Annuleer abonnement'.

Bron: Apple support

Reageer