Skip to main content

Ik heb een herinnering ontvangen over een factuur die nog niet is betaald. Kan wel kloppen, want het verbaasd mij dat ik  nog steeds de laatste factuur niet heb ontvangen. Volgens mij is de normale gang van zaken: eerste een factuur en dan eventueel de herinnering.

Ik heb geprobeerd om via de telefoon contact op te nemen, maar jullie bereikbaar op werkdagen.

Omdat ik geen factuur heb ontvangen ben ik ook niet voornemens om aan de herinnering gehoor te geven.

Bij deze dus het verzoek om alsnog een factuur te doen toekomen zodat ik de betaling kan voldoen.

De factuur kunt u vinden in MijnKPN. Ze worden tegenwoordig niet meer opgestuurd. 


Ik heb deze altijd nog per post binnen gekregen, alleen de laatste keer niet! Dus ik wacht er nog steeds op.

Ik probeer ze te bereiken, maar dat gaat natuurlijk weer niet zo makkelijk.

Jammer dat er na 4 dagen nog niemand van kpn zelf heeft gereageerd😡


Hallo @mkruik, welkom! Wat gek dat je 'm dan nu niet per post hebt ontvangen. Ik kan de factuur helaas niet per post nasturen. Je kunt hem inderdaad via MijnKPN of de MijnKPN app opvragen. Excuses voor het ongemak!


Je mag de factuur ook e-mailen, immers…. de herinnering kan wel via email! Ik heb de factuur maar gedownload, maar dit is niet de oplossing! Dit is voor mij gewoon zinloze tijdverspilling een onwerkbare oplossing!  Er staan ook kosten op de factuur voor ‘factuur per post’, dus ik verwacht dat dat ook geleverd wordt!  Ik heb de factuur ondertussen betaald minus de kosten voor de factuur per post.

Volgende maand hoop ik dat het beter gaat.


Beste @mkruik, er kan natuurlijk eens iets mis gaan met de post. Ik begrijp dat je nu de factuur niet volledig hebt betaald. Ik wil prima uit coulance eenmalig de kosten voor de factuur per post vergoeden, maar het verzoek is wel om de factuur volledig te voldoen. Anders worden er straks herinneringskosten in rekening gebracht en die zijn hoger dan de kosten voor een papieren factuur. Mocht je dat willen, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Profiel heb ik aangevuld.

Het restant wordt binnenkort overgemaakt, echter verwacht ik dat de vergoeding op de eerstkomende factuur verrekend wordt!


Ik heb het bedrag erin gezet. Het wordt inderdaad op de volgende factuur in mindering gebracht.