Skip to main content

Ik heb samen met mijn partner 3 abonnementen lopen bij kpn

1 maal sim only op mijn naam

1 maal internet tv op mijn naam 

1 maal sim only op partner naam

 

Op het moment zit ik in het buitenland en heb ik geen telefonisch bereik.

Voordat ik in het vliegtuig stapte heb ik verhuizing geregeld vanuit Groningen naar Drenthe. Echter kom ik er nu achter dat doordat op het nieuwe adres geen glasvezel is (asdl is zo traag dat het niet eens proberen waard is) de verhuizing min of meer op pauze is gezet.

 

Dit betekend dat ik nog steeds post krijg op mijn oude adres (waaronder dongel voor tijdelijk internet)

Ik krijg dit schijnbaar telefonisch niet uitgelegd dat alle 3 de producten moeten verhuizen en dat het ongepast is om post naar een oud adres te sturen.

Ik heb zelf ook al lopen zoeken in mijn kpn maar daar lukt het me ook niet.

Heeft iemand een tip?

Hallo @JosBr ,

Wat ik van jouw verhaal begrijp, is dat de verhuizing geannuleerd moet worden. 

Wat je nu kunt doen is om nogmaals een verhuizing op te geven. En wel naar het adres waar je nu te bereiken bent.

Dat doorgeven kan (per abonnement) via de website: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen


Hallo @Noordzee 

Ik weet niet of het werkt om de verhuizing te annuleren. 

Het probleem zit hem in de glasvezelaansluiting.

Ik ben verhuisd en in het systeem staat nog steeds "lopende verhuizing" echter wordt dit schijnbaar pas doorgevoerd als de fysieke glasvezel wordt aangesloten.

Maar je denkt dat het mogelijk werkt om de verhuizing te annuleren en nogmaals te proberen?

 

Edit

Ik heb net geprobeerd de verhuizing te annuleren maar dat laat de site niet toe omdat de glasvezelaansluiting nog niet is aangesloten.... Die datum hebben ze handig in de toekomst gezet


Hallo @Noordzee 

Edit

Ik heb net geprobeerd de verhuizing te annuleren maar dat laat de site niet toe omdat de glasvezelaansluiting nog niet is aangesloten.... Die datum hebben ze handig in de toekomst gezet

 

Tsjaa, dan zit er niets anders op dan toch weer met KPN te bellen zodra dat mogelijk is. 

Kan ook vanuit het buitenland: 

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

 

Eventuele alternatieven zijn Facebook en X. 

Of anders na terugkomst in Nederland het regelen in een KPN-winkel.   


Reageer