Skip to main content

Geachte mijnheer/mevrouw,

Ik heb inmiddels al meer dan een maand dat ik niet kan zien wie mij gebeld heeft zowel op de vaste en mobiele telefoon. Een paar keer telefonisch contact gehad hierover en men beloofde mij dat zeker op 20 april 2024 de storing verholpen zou zijn. Helaas nog steeds niet opgelost. Wel de volle pond betalen voor de kosten van beide telefoons. Zelf vind ik als klant dat ik lang genoeg gewacht heb en wil nu echt wat van de betaling terug zien omdat ik niet wil betalen voor diensten die niet geleverd worden. Het is toch gek dat je na een maand met storing ook nog de volle rekening moet betalen. Heb op verschillende sites gezocht hoe ik dit kan declareren. En  kon hier niets vinden.  20 April is al voorbij en ik heb al lang genoeg gewacht. Zo ga je niet met klanten om. 

met vriendelijke groet,

dhr. JL C  - onbekend nummer

 

Admin: afgesplitst eigen topic voor je vraag aangemaakt en reacties samengevoegd.
 

Zie net bovenaan dit bericht.

Vergoeding bij een netwerkstoring

Wij doen ons uiterste best om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Toch gebeurt het soms dat je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst. In dat geval heb je, volgens de wet, recht op een vergoeding van 1/30 van je maandelijkse abonnementskosten, per dag. De storing moet wel opgelost zijn om vergoeding aan te kunnen vragen.

Met andere woorden als de storing niet opgelost kan worden kan men geld terug vragen.

Maar wel de volledige bedrag betalen elke maand. Gemakkelijk inkomen voor de KPN op deze manier.

Vergeet niet dat dit in strijd is met de wet in Nederland.?

dhr . JLCaris -

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Al meer dan een maand wachten en nog steeds geen nummer vermelding op de vaste telefoon en op de mobiele telefoon. Al verschillende malen proberen iemand te bereiken kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk eind april zou worden eer het probleem opgelost is. Hoe zit het met de terugbetaling van niet geleverde diensten. Ik betaal de volledige bedrag  tijdens de storingen. KPN moet zich schamen dat deze op zo'n manier met klanten om gaat. Misschien moeten wij ons als klanten samenpakken en dit voorleggen aan de rechtbank. Foei KPN wel het geld innen en niet aan je woord houden.😡

Denk dat ik het betalen onderhand uitschakel totdat het opgelost is.


 


Goedemorgen @Jos en Helmie en bedankt voor je bericht.

Er is momenteel helaas een probleem met de inkomende nummerweergave bij de Box 12. We zijn ons ervan bewust dat dit heel erg onhandig kan zijn. Op dit moment is de verwachting dat hiervoor een oplossing komt in periode van week 22/24. Wat betreft een vergoeding; hier is alleen sprake van bij volledige uitval van je diensten. Het bellen binnen je abonnement kost 2 euro per maand (en daar zit het stukje nummerweergave bij in) en je kan bellen en gebeld worden. Ik ben dan ook oprecht verbaasd dat je spreekt over dit voorleggen aan de rechtbank; niet vervelend bedoeld maar die kunnen hun tijd denk ik beter besteden. Wat je wel zou kunnen doen, is hierover een klacht indienen. Onze collega's van de klachtenafhandeling gaan dit dan in behandeling nemen. 


Reageer