Skip to main content
Vraag

Geen reactie op ingediende klacht KPN Zakelijk

  • 16 September 2024
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemiddag,
Wij hadden als organisatie meerdere internetabonnementen lopen in verschillende gebouwen. Om administratieve redenen hebben we er voor gekozen om deze te vervangen voor 1 KPN zakelijk abonnement voor internet. 
Alle oude abonnementen zouden worden overgezet. Helaas bleven we in de maanden erna facturen ontvangen voor de oude abonnementen. Ondanks toezeggingen van de medewerker van KPN om dit op te lossen, bleven de facturen binnenkomen. Er zijn toen door dezelfde medewerker meermaals toezeggingen gedaan om alles op te lossen en te zorgen voor creditnota's, maar helaas ontvingen wij die vervolgens niet. Omdat ondanks herhaaldelijke vraag om actie van onze kant hij op gegeven moment helemaal niet meer reageerde, heb ik 27 augustus een klacht ingediend via het formulier op de website van KPN Zakelijk. Omdat ook op die klacht vervolgens geen reactie kwam, ben ik vanmorgen gaan bellen met het nummer 0800 -0403. Tot mijn verbazing kreeg ik daar te horen dat ook zij me niet verder konden helpen, want de afdeling waar de klacht terecht zou zijn gekomen, was ook voor hen niet bereikbaar...(?) En het enige dat ik kon doen, was opnieuw een klacht indienen was haar advies. Ik vind dit echt een bespottelijke gang van zaken! 

Wat is er voor nodig om wél een reactie van KPN te krijgen over de status van deze ingediende klacht? 
 

En ook hier kan je niet geholpen worden. Dit forum is voor consumenten en niet zakelijk. De moderaters kunnen geen gegevens van jou zien. 


Maar ik begrijp dat het KPN Zakelijk forum niet meer bestaat, en is samengevoegd met het forum voor consumenten…?  


Klopt inderdaad @Karin Bekker

Dus bij deze welkom op de Community pagina van KPN! Hier helpen vooral (enthousiaste) KPN klanten elkaar en kan een moderator meekijken indien mogelijk. Nu is dit forum 95% consument, dus ben benieuwd hoeveel een moderator hier eigenlijk kan voor zakelijk.

Heb je een klacht via hier ingediend? Indien het gaat om KleinZakelijk kan het via hier.

Consument/Kleinzakelijk belt je vaak binnen twee weken wel, vaak wel eerder. Ik weet niet hoe dat met zakelijk zit. Lijkt mij gewoon handig om te zorgen dat je zoveel mogelijk zwart-wit hebt staan en anders nog een keer het formulier invullen. - Anders misschien een brief sturen naar KPN?

Anders even wachten op een KPN moderator. Je kan alvast je profiel aanvullen met je zakelijke gegevens, zodat een moderator (indien mogelijk) meteen kan meekijken. (Geen zorgen, die gegevens kunnen alleen moderators zien)


Reageer