Skip to main content

Hallo,

Hoe kan het dat ik voor 2 adressen betaal ???

Me oude adres is opgezegt ik had voor me nieuwe adres alles niet aangevraagt maar alsnog mag ik dubbel betalen.

Op een klacht wordt gewoon lekker niet gereageerd en als ik het geld terug boek krijg ik dezelfde dag nog een mail.

Alsof verdienste belangerijker zijn als de klant

Hallo @Sebas1980 en welkom op het forum! 

Allereerst wens ik je veel plezier in je nieuwe woning en hoop ik dat je je al helemaal thuis voelt! Een verhuizing is altijd een heel geregel. 
Ik haal uit je bericht dat je je abonnement op je oude adres zelf hebt stopgezet en op je nieuwe adres een nieuw abonnement hebt aangevraagd. Op je oude adres volgt in dat geval nog een slotfactuur, deze ontvang je rond de normale tijd dat de factuur uitkomt. Je betaalt je factuur altijd vooruit en daardoor kan het dus dat er dubbele periode ontstaat. Als je een bevestiging hebt ontvangen van de opzegging, dan komt het helemaal goed. 

Wat betreft de herinnering, dat is een geautomatiseerd systeem op het moment dat een betaling niet goed gaat. Op een klacht krijg je doorgaans binnen 10 werkdagen een reactie. Hopelijk beantwoord bovenstaande echter al je vraag.Â