Skip to main content

Op 4 november 2022 heb ik online een iphone 13 bij KPN gekocht, het bedrag hiervan heb ik direct overgemaakt en ontving gelijk een bevestiging van KPN.

Een paar minuten na de bevestiging van de bestelling kreeg ik van KPN een annulering. Reden: niet alle door mij ingevulde gegevens komen overeen met de informatie die bij KPN bekend zijn. Voor vragen moet ik bellen met een informatienummer.

Aan de lijn kreeg diezelfde dag het advies om maar een KPN winkel te gaan. Daar zouden ze dit kunnen verhelpen.

De volgende dag heb ik een KPN-winkel bezocht. Na een zoektocht van die kant kreeg ik te horen dat ik toch weer KPN moest bellen of wachten tot het bedrag wordt teruggestort.

Zo’n 3 weken heb ik weer gebeld om te vragen waarom het bedrag nog niet is terug gestort. Mij werd verteld dat ik geduld moet hebben.

Inmiddels zijn er 5 weken verstreken en heb ik het geld nog steeds niet terug ontvangen.

Is dit NORMAAL?

Hoi @IvdKL, welkom hier. 

5 weken dus al. En nog steeds heb je het geld niet weer ontvangen? Dat is wel heel lang inderdaad.

Ik kijk graag eens me. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien inclusief het ordernummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik eens op onderzoek.