Skip to main content

Ik heb vandaag 9-11-2023 een doos met 2 nieuwe KPN tv box ontvangers geretourneerd bij de KPN winkel in Haarlem Schalkwijk.De installateur had ze nl al aangesloten

Bij het afgeven van de retour doos kreeg ik geen bewijs van aflevering mee

De evt email waarin zou staan dat ik nog 2 tv boxen moet retourneren kan ik dan negeren zei de medewerker.Dus ik heb geretourneerd maar geen bewijs in handen.Ik vind dit op z’n zachtst gezegd vreemd…..meningen??

D.Vos

Haarlem

Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Ze hadden in de kpn winkel namelijk m.i.  wel een bewijs aan je moeten geven.


Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Ze hadden in de kpn winkel namelijk wel een bewijs aan je moeten geven 

KPN winkels geven geen afgifte bewijs af maar loggen in het systeem dat het is ingenomen. Als er toch per ongeluk een mail is verstuurd kan je die als niet verzonden beschouwen.


Nou de 1 zegt wel een afgifte bewijs en de ander zegt nee hoeft niet

ik wacht het wel af en vertrouw er op dat het goedkomt 


***********
dit is mijn klantnummer trouwens

 

Admin edit: klantnummer verwijderd. 


Inleveren bij PostNL punt naar Antwoordnummer: je krijgt een verzendbewijs

Inleveren bij KPN winkel: je krijgt geen verzendbewijs, want daar kunnen ze het gelijk in de administratie zetten. Soms kruist het en krijg je toch nog een mail. Vandaar dat vermeld wordt dat je die dan kan negeren.

En je klantnummer hierboven wordt nog is verwijderd. Om fraude te voorkomen…


Oke

dank voor de snelle reactie(s)allen 👍

groeten Dedy Vos


 

De evt email waarin zou staan dat ik nog 2 tv boxen moet retourneren kan ik dan negeren zei de medewerker.Dus ik heb geretourneerd maar geen bewijs in handen.Ik vind dit op z’n zachtst gezegd vreemd…..meningen??

D.Vos

Haarlem

Mijn mening: als je vraagt om een bewijs van inlevering en je krijgt dit niet zou ik de zaak weer mee terug
nemen.


Goedenavond 

Morgen 15-11 2023 komt als het goed is voor de 4e keer (!) een monteur sinds ik glasvezel heb en KPN de verbinding zou verzorgen.Nu met KPN tv plus geen geluid meer en sims een haperend beeld dat af en toe enkele seconden uitgaat omdat de internetverbinding er mee stopt en dan het weer doet.Niets anders dan ellende.Dit is de laatste keer en kans anders houdt het voor mij op.Ik wil ook een evenredig deel van mijn maandelijkse kosten terug.Lijkt mij logisch als ik geen tv kan kijken na 3x een monteur

Bij deze!