Skip to main content

Beste @Kpn 

Ik zit al enige tijd bij kpn, hiervoor bij telfort.

Het valt mij op dat er weinig wordt aangeboden voor bestaande klanten. Nu heb ik de topic gelezen over de voordelen van blijven bij kpn (service). Dat klopt ook helemaal. Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat bestaande klanten al een welkomstkorting hebben gekregen.

Bij mij is dat niet het geval, omdat ik automatisch naar kpn ben gegaan vanuit telfort. Hierdoor heb ik geen gebruik kunnen maken van een leuke korting. Ik vind dat best jammer aangezien dit overal wordt aangeboden. Is het niet mogelijk dat deze klanten alsnog worden beloond met een korting of iets dergelijks als deze  blijven?

Bestaande klanten krijgen regelmatig aanbiedingen, schrijf je daarvoor in op de nieuwsbrief en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

 


Beste @Kpn 

Ik zit al enige tijd bij kpn, hiervoor bij telfort.

Het valt mij op dat er weinig wordt aangeboden voor bestaande klanten. Nu heb ik de topic gelezen over de voordelen van blijven bij kpn (service). Dat klopt ook helemaal. Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat bestaande klanten al een welkomstkorting hebben gekregen.

Bij mij is dat niet het geval, omdat ik automatisch naar kpn ben gegaan vanuit telfort. Hierdoor heb ik geen gebruik kunnen maken van een leuke korting. Ik vind dat best jammer aangezien dit overal wordt aangeboden. Is het niet mogelijk dat deze klanten alsnog worden beloond met een korting of iets dergelijks als deze  blijven?

Bel gewoon met 0800 0402 en zeg dat je overweegt over te stappen omdat het allemaal wel duur wordt, zo langzamerhand. Goede kans dat je een leuke aanbieding krijgt. Succes!


Bij mij is dat niet het geval, omdat ik automatisch naar kpn ben gegaan vanuit telfort. Hierdoor heb ik geen gebruik kunnen maken van een leuke korting. 

Dat kon wel. Dan had u over moeten stappen voordat KPN Telfort over nam.


Daarnaast, bij Telfort heb je ook een leuke aanbieding gehad om klant te worden, tenminste ik in het verleden wel.

Daarbij denk ik als jij je TFT abonnement die je nu hebt naast de huidige Hussel legt en hetzelfde gaat aanvinken je meer gaat betalen dan je nu doet.

Bij mij is dat niet het geval, omdat ik automatisch naar kpn ben gegaan vanuit telfort. Hierdoor heb ik geen gebruik kunnen maken van een leuke korting. 

Dat kon wel. Dan had u over moeten stappen voordat KPN Telfort over nam.

Dat was een beetje lastig, ik denk dat er geen klant bij Telfort klant was voordat KPN het overnam, de in Telfort ingelijfde klanten van Tiscali/XMS/Ons Brabant enz enz wel, maar het in de KPN geïntegreerde Telfort is opgezet in die hoedanigheid door KPN, Telfort was eigenlijk een vaste telefoon aanbieder en is al in 2005 door KPN overgenomen en de naam werd in 2007 over het overgenomen Tiscali geplakt voor de thuisdiensten.