Skip to main content

Hallo,

Ik begin vanaf het begin. Ik heb mijn mobiele telefoon abbonement denk ik een jaar of 10, misschien wel 12 zelf afgesloten met mijn eigen gegevens, eigen adres etc. 4 jaar geleden ben ik in een burn-out beland en moest ik tevens mijn huis uit. Door deze omstandigheid ben ik tijdelijk terug gegaan naar mijn ouders. Ik heb in Mijnkpn toen een adres wijziging gedaan en op de één of andere manier zijn mijn gegevens en mijn vader zijn gegevens door elkaar geraakt. Mijn naam, mn vader zijn geboortedatum, ouders adres, mijn rekeningnummer etc. Als ik in Mijnkpn kijk staat er ook mijn adres, en tevens op mijn factuur staat mijn adres. Deze fout is bij KPN gemaakt, ik heb hier nooit een contractovername formulier o.i.d. voor ingevuld.

Ik ben al super lang bezig om dit recht te trekken en ben er ongelooflijk klaar mee en kwaad. De fout ligt namelijk KPN en er komt geen oplossing. Ik heb een contractovername formulier moeten invullen waarop ik weer terug krijg dat dit niet kan i.v.m. toestelkrediet. Ik betaal alles al die tijd ook al, het is namelijk mijn rekening nummer. Mijn vader heeft nooit wat te maken gehad met mijn abbonement en door een fout bij KPN is dit ineens allemaal door elkaar en heb ik gezeik. En vervroegd aflossen ga ik gewoon niet doen, ik ga jullie fout niet met mijn portomonee oplossen.

Ik heb inmiddels al een stuk of 10 keer gebeld waarbij de ene medewerker behulpzaam is maar de laatste, de fout continu bij mij legt en totaal niet luistert. Zegt dat hij geen fout kan constateren door KPN en dat ik een contractovername heb ingevuld. Dus met andere woorden mij een leugenaar noemt. Waarom zou ik in godsnaam een contract van mij ineens op mijn vaders z’n naam zetten. Ik wist niet eens van het bestaan van zo'n formulier af totdat ik erachter kwam dat de gegevens door elkaar stonden door een fout van jullie.

Ik ben echt ontzettend kwaad, en eis dat dit wordt rechtgetrokken. Mijn abbonement, wat ik heb afgesloten, met mijn eigen gegevens, wat door jullie toedoen door elkaar staat..

Ik wil dat dit deze week nog wordt opgelost en hierover z.s.m. (vandaag) gebeld wordt. Tevens eis ik compenstatie omdat dat ik hier al ontzettend lang mee bezig ben en 0 geholpen wordt.

N.B. Ik heb ik foto's van de gegevens die door elkaar staan. In Mijnkpn en op de factuur mijn adres, rekeningnummer, e-maildres. Als ik wil verlengen, mijn naam, maar vader z'n geboortedatum en ouders adres.

Tevens verwacht ik een excuses voor het feit dat ik gewoon uitgemaakt wordt voor leugenaar en dat KPN niet kan toegeven dat zij ook fouten kunnen maken, continu de schuld bij mij leggen maar zelf geen contractovername forumulier van toen zien (omdat deze ook niet bestaat inderdaad) en toch mij aanwijzen als schuldige.

Als een KPN medewerker een contractovername in het systeem ziet staan, dan zou daar op 1 of andere manier toch wel wat van kloppen lijkt me…

Hebben uw ouders dat toen zelf niet op eigen houtje geregeld? 


Er staat GEEN contractovername in het systeem, maar ik krijg dus wel steeds te horen dat het niet anders kan zijn dan dat dat is gebeurd, maar dit is dus niet gebeurd. Behalve het laatste contractovername formulier wat ik vorige week heb ingevuld om het eindelijk geregeld te krijgen, waarop ik te horen krijg dat het niet gaat vanwege dat toestelkrediet.

Mijn ouders hebben dat niet op eigen houtje gedaan aangezien mijn broer en ik dat soort dingen voor mijn ouders doen, omdat zij hier geen verstand van hebben. 😅


Vul uw forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan een KPN medewerker het uitzoeken. 


Net direct ingevuld, bedankt! Als ik dat heb gedaan gaat een KPN medewerker ermee aan de slag?

 

Het is bovendien onmogelijk dat mijn vader dit bijvoorbeeld zelf zou hebben gedaan want handtekening en kopie van het ID bewijs zijn benodigd.


Beste @JH33, welkom! Wat ontzettend rot dit zeg! Het is mij inderdaad ook niet duidelijk waarom het op naam van je vader staat. Ik zie dat de facturen etc. nog steeds gewoon op jouw naam staan. Daarnaast zie ik dat er nu inderdaad wel een contractovername is aangevraagd en dat je je toestelkrediet hebt afbetaald. Spijtig genoeg is dit de enige mogelijkheid om het uit elkaar te trekken. Mijn excuses daarvoor! Voor zover ik zie, loopt het proces om alles op jouw naam te krijgen nu. Hopelijk is het dan ook snel opgelost! 


Beste Marcia,

Het probleem is inderdaad inmiddels opgelost met behulp van een hele aardige en meedenkende medewerker welke direct erkende dat er een fout was gemaakt bij KPN. Zo moeilijk was het allemaal niet blijkbaar. Door nu vervroegd af te lossen kan ik het over zetten op mijn naam en krijg ik korting om dit vervroegd af lossen weer te compenseren bij het verlengen van mijn abbonement.

De oplossing is geboden en in gang gezet echter blijf ik een beetje sceptich, wil het graag eerst zien dat het allemaal goed gezet is, dan geloof ik het pas.Â