Skip to main content

In mei dit jaar ook meegedaan met een EUR 100,-- extra cashback actie van KPN. 

Oude iPhone X opgestuurd (naar Recommerce) met de benodigde papieren. Een paar dagen later stond het overeengekomen inruilbedrag op mijn rekening. Na een paar weken stond de bonus van EUR 100,-- nog niet op mijn rekening en KPN maar even gebeld. Deze wist te vertellen dat de EUR 100,-- door Recommerce zou worden uitbetaald 28 dagen nadat ik het geld van de oude iPhone had ontvangen.

Na 5 weken weer KPN gebeld: het duurde allemaal wat langer, ipv 28 dagen zou het 6 weken duren voordat de EUR 100,-- door Recommerce wordt uitbetaald. Na 6 weken maar weer eens gebeld met KPN, want nog steeds de EUR 100,-- nog niet ontvangen. De KPN medewerker stuurde mij een formulier wat ik naar Recommerce moest sturen zodat ik de EUR 100,-- kon claimen. Nadat het formulier was verstuurd kreeg ik een bericht van Recommerce dat ik iets niet goed had ingevuld op een formulier en daarom geen recht had op de EUR 100,-- (????).

KPN verzint een mooie actie waarbij je EUR 100,-- extra inruilwaarde krijgt maar als puntje bij paaltje komt dan wordt er niet uitgekeerd of moet je als klant van KPN zelf achter die EUR 100,-- aan. 

Erg teleurstellend allemaal.

GertJan L

Hoi @GertJan L., welkom op ons forum!
Inhoudelijk kan ik je daar helaas ook niet helpen, je zult hiervoor echt bij Recommerce moeten zijn.
Ik begrijp dat je de link naar het formulier al had gehad maar dat is echt de snelste manier om contact met hen te hebben.


Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie. Het formulier ingevuld en naar Recommerce gestuurd maar als reactie  van hun dat ik iets niet gevalideerd had (???) en daarom niet in aanmerking kwam voor de EUR 100,-- bonus…

Ik heb nog steeds geen idee wat ik precies fout heb gedaan. En als ik de vele reacties lees ben ik niet de enige persoon die kennelijk vergeten is ergens een vinkje te plaatsen en daarom naar de EUR 100,-- kan fluiten.

Ik had van KPN wel verwacht dat zij zouden opkomen voor de belangen van hun klanten en (hun partner in deze bonusactie) Recommerce zouden aanspreken op het feit dat er onder hun klanten onduidelijkheid is hoe de bonus te claimen. De actie van de extra EUR 100,-- is destijds immers gelanceerd door KPN.

 


Hoi Thomas,

Hierbij het referentienummer wat ik van Recommerce kreeg: K646C9FD4997EA

Graag uitleg wat ik nu ‘verkeerd’ heb gedaan en wanneer ik de EUR 100,-- bonus op mijn bankrekening kan ontvangen. 

Bij voorbaat hartelijk dank voor de support!

Met vriendelijke groet,

GertJan


Ik kan hetzelfde formulier voor je invullen @GertJan L. maar daar schiet je niet meer mee op dan wanneer je het zelf doet. Ik zal het zelfde antwoord krijgen als jij. Als je verduidelijking wilt over wat er mis is gegaan kun je dit het beste bij hen navragen, dat kan ik niet inzien.


Hoi Thomas,

Ik krijg het antwoord dat ik iets niet 'gevalideerd’ zou hebben. Het is allemaal zo onduidelijk gemaakt door Recommerce zodat ze de EUR 100,-- bonus niet hoeven uit te keren aan klanten van KPN.

Dat er mijns inziens opzet in het spel is wordt bewezen door het feit dat e.e.a. achteraf niet te corrigeren valt. Erg klantvriendelijk. Heel erg teleurstellend ook dat KPN haar klanten niet beschermt tegen bedrijven met dergelijke praktijken. 

Welk email-adres (bij KPN) kan ik gebruiken om mijn klacht te deponeren?


Ook ik heb nog steeds geen EUR 100,-- bonus ontvangen helaas...

Ik krijg als antwoord van Recommerce (na invullen van een formulier dat ik van KPN heb ontvangen) dat ik iets niet 'gevalideerd’ zou hebben. Het is allemaal zo onduidelijk gemaakt door Recommerce zodat ze de EUR 100,-- bonus niet hoeven uit te keren aan klanten van KPN.

Dat er mijns inziens opzet in het spel is wordt bewezen door het feit dat e.e.a. achteraf niet te corrigeren valt. Erg klantvriendelijk. Heel erg teleurstellend ook dat KPN haar klanten niet beschermt tegen bedrijven met dergelijke praktijken.

Groet,

GertJan L. 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic.


Vanochtend gebeld door een medewerkster van KPN naar aanleiding van een klacht (dat ik mijn EUR 100,-- nog steeds niet had ontvangen). Volgens KPN had ik geen recht op de EUR 100,-- omdat ik een fout had gemaakt door te vergeten ‘ergens een vinkje’ achter te zetten. De actie was ook niet door KPN opgezet maar door Recommerce.

Ik weet nog steeds niet wat ik dan precies fout heb gedaan en vind het heel vreemd dat KPN zich verschuilt achter de partner in deze actie Recommerce (terwijl ik een contract heb met KPN!!). Van Recommerce indertijd het volgende bericht gekregen (een paar dagen later kreeg ik keurig de inruilwaarde op mijn rekening bijgeschreven):

 

Dan zou je toch verwachten dat je alles correct hebt ingevuld en dat je naar de EUR 100,-- bonus kunt uitzien? Er staat “bestelling is getest en gevalideerd” terwijl Recommerce zegt dat ik ben vergeten iets te valideren en daarom mijn EUR 100,-- bonus niet krijg.

Wie van KPN gaat mij helpen???

GertJan L.

 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Ik heb een privé-email van KPN mogen ontvangen op 19 augustus (waarin stond dat alles was ‘gevalideerd’ maar heb helaas nog steeds de EUR 100,-- van Recommerce niet ontvangen.

Erg vreemd allemaal…

GertJan L. 

 

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic. 


Ik wacht al sinds maanden en maanden op de EUR 100,-- inruilbonus van Recommerce.

Diverse keren contact gehad met dit bedrijf maar ik zou ‘een fout hebben gemaakt, iets niet gevalideerd of zo’ zodat ik geen recht meer heb op de EUR 100,-- inruilbonus. Ik weet tot op heden nog steeds niet wat ik fout heb gedaan…  Mijn oude iPhone X opgestuurd en na een paar dagen had ik het overeengekomen bedrag op mijn rekening.

Ik heb een overeenkomst met KPN (heb een nieuwe iPhone 14 Pro gekocht en mijn abonnement met 2 jaar verlengd) en niet met Recommerce. 

Bij AVROTROS RADAR (hier is Recommerce ook al bekend in negatieve zin) wordt aangeraden de rechtsbijstand in te schakelen.  Ik snap niet dat KPN met dit soort bedrijven zaken doet.

GertJan L.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Na lang aandringen heb ik mijn geld ontvangen. Maar KPN doet er m.I. verstandig aan een andere partner te zoeken


Na lang aandringen heb ik mijn geld ontvangen. Maar KPN doet er m.I. verstandig aan een andere partner te zoeken

Ik ga er een jurist op zetten en desnoods via de rechter de EUR 100,-- afdwingen. Echt triest om te zien hoeveel mensen er al door Recommerce gedupeerd zijn.


Beste Marcia,

In mei meegedaan met een actie van KPN waarbij je, als je een nieuw GSM contract afsloot voor nieuwe GSM, in mijn geval een iPhone 14 Pro, je bovenop de inruilwaarde van een oude telefoon je EUR 100,-- zou ontvangen.

Mijn oude iPhone X opgestuurd naar Recommerce en EUR 68,-- ontvangen op mijn bankrekening (30 mei) nadat ik eerst van Recommerce een bevestiging had ontvangen dat alles correct was zoals afgesproken. Nergens kunnen ontdekken waar ik een vinkje moest zetten om de EUR 100,-- inruilbonus te ontvangen.

Referentie trade in: K646C9FD4997EA

Meerdere malen contact gehad met zowel KPN als Recommerce. Steeds weer te horen gekregen dat ik iets niet aangevinkt zou hebben zodat mijn recht op de EUR zou komen te vervallen. Door KPN gebeld nadat ik een klacht over deze gang van zaken had ingediend.

Deze KPN medewerkster liet mij zelfs weten dat ik een fout had gemaakt en dus de schuld bij mij lag…

Op diverse KPN Forums en bij AVROTROS RADAR lees ik dat veel klanten door Recommerce zijn gedupeerd. Echt heel erg jammer dat KPN het niet opneemt voor haar klanten en Recommerce aanspreekt over deze zeer laakbare gang van zaken. Met de inruilactie heb ik een overeenkomst gesloten met KPN en niet met Recommerce. Niet te begrijpen dat KPN zaken doet met dit soort bedrijven. 

Wie bij KPN kan mij helpen??

GertJan L. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste KPN Medewerker,

In mei meegedaan met een actie van KPN waarbij je, als je een nieuw GSM contract afsloot voor nieuwe GSM, in mijn geval een iPhone 14 Pro, je bovenop de inruilwaarde van een oude telefoon je EUR 100,-- zou ontvangen.

Mijn oude iPhone X opgestuurd naar Recommerce en EUR 68,-- ontvangen op mijn bankrekening (30 mei) nadat ik eerst van Recommerce een bevestiging had ontvangen dat alles correct was zoals afgesproken. Nergens kunnen ontdekken waar ik een vinkje moest zetten om de EUR 100,-- inruilbonus te ontvangen.

Referentie trade in: K646C9FD4997EA

Meerdere malen contact gehad met zowel KPN als Recommerce. Steeds weer te horen gekregen dat ik iets niet aangevinkt zou hebben zodat mijn recht op de EUR zou komen te vervallen. Door KPN gebeld nadat ik een klacht over deze gang van zaken had ingediend.

Deze KPN medewerkster liet mij zelfs weten dat ik een fout had gemaakt en dus de schuld bij mij lag…

Op diverse KPN Forums en bij AVROTROS RADAR lees ik dat veel klanten door Recommerce zijn gedupeerd. Echt heel erg jammer dat KPN het niet opneemt voor haar klanten en Recommerce aanspreekt over deze zeer laakbare gang van zaken. Met de inruilactie heb ik een overeenkomst gesloten met KPN en niet met Recommerce. Niet te begrijpen dat KPN zaken doet met dit soort bedrijven. 

Wie bij KPN kan mij helpen??

GertJan L. 

 

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic. 


Enkele weken terug eindelijk (na veel vertraging) eindelijk de EUR 100,-- van Recommerce op mijn rekening mogen ontvangen.

De aanhouder wint in dit geval ook weer.

GertJan L.


Reageer