Skip to main content

Beste,

Ruim voor het eindigen van mijn huidige contract heb ik gebeld met kpn. Het ging om de huidige korting die ik nog een jaar kon krijgen. De nieuwe klanten korting van 35 euro per maand voor internet en tv. 

Er is gedubbeld checkt en ik kon de korting krijgen, hoera! Toch is er nu al voor de 2e maand op rij het volledige contract bedrag afgeschreven. Ik heb al meerdere malen gebeld met de klantenservice. Steeds wordt er beloofd terug te bellen door de collega die dit aanbood. Ik hoor maar niks. 

Tot slot krijg ik te horen dat de korting niet aan te klikken is in het systeem en hierdoor niet doorgezet kan worden. Wat is dit voor raar systeem? Afspraak is afspraak! Er is zelfs een notitie te zien voor alle collega's in het systeem gemaakt dat deze korting afgesproken is! 

Ik ben het beu te bellen en zou graag zien dat kpn de afspraken na komt. Zit al jaren met plezier bij jullie en zou graag blijven maar dit maandbedrag is echt te hoog. 

 

Mvg. 

Beste @Mir_1, ik zie deze afspraak genoteerd staan. Ook zie ik inderdaad dat mijn collega's een bericht hebben gestuurd naar de betreffende collega met het verzoek dit in orde te maken. Het is natuurlijk mogelijk dat zij met vakantie is en het daarom wat langer duurt. Ik heb nogmaals een mail gestuurd met het verzoek dit op te pakken en hou het voor je in de gaten. Mocht ik eind volgende week nog geen contact hebben gehad, dan ga ik er opnieuw voor je achteraan. 


Beste @Marcia_ , vol verwachting klopt mijn hart. Bedankt voor de opvolging. Ik hoor graag van u. 


Ik heb van mijn collega geen respons ontvangen en daarom een klacht voor je ingediend. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen hierover!