Skip to main content

Hi,

Na vorige maand mijn abbonement op verzoek van KPN te hebben aangepast, wat ik eigenlijk niet wilde omdat ik al jaren klant ben en profiteerde van voordelen zoals gratis spotify en espn. Meneer aan de telefoon kon mij goedkoper uit laten komen, nou als dat zo is dan doen we dat.

Krijg ik nu de factuur binnen en ben ik duurder dan de afspraken (welke nota bene op mail zijn bevestigd naar mij) uit. 

wederom weer gebeld (en van het kastje naar de muur gestuurd te worden) kunnen ze me niet helpen. 

Nu uiteindelijk betalen voor ESPN én Spotify terwijl dat eerst gratis in het abbonement zat. belazerd dus. 

geen beloofde afspraken na komen, die op mail en in samenvatting staan. Wat vreselijk slecht van KPN. Ik ga direct naar een wel betrouwbare partij. 

pas dus vooral op iedereen met afspraken maken - komen ze niet na. 

Goedemorgen @PieterseW, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Als jouw wordt voorgeschoteld dat je goedkoper uit bent door je pakket te wijzigen en dit blijkt achteraf niet zo te zijn dan is dat natuurlijk een hele kwalijke zaak! Ik snap wat dat betreft je onvrede volledig. Ik zou je in dit geval wel willen adviseren om hier een klacht over in te dienen. Na het indienen van de klacht zal er binnen 10 werkdagen contact met je worden opgenomen om te kijken of jullie tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst! 🙏🏻

Reageer