Skip to main content

Vanochtend rond 8 uur gechat met een vrouw genaamd Nadia (of iets in die richting). Ik zou de geschiedenis van die chat willen opvragen. Wat moet ik hiervoor doen?

Hallo @Evelyn2001 
Er is maar 1 mogelijkheid om een chat op te slaan en dat is direct na de betreffende chat.
Als je geen kopie opslaat op dat moment en de chat afsluit is het volgens mij te laat.


In bijzondere situaties kan de moderator via een leidinggevende van de chatafdeling de inhoud achterhalen. Een paar weken terug heb ik dat hier op het forum nog zien gebeuren via moderator Denise.
 

Want niet iedere medewerker van KPN kan de chathistorie van collega’s direct inzien. 
 

Wat @Evelyn2001 zelf kan doen? Ik gebruik even de tekst van moderator Erik: 

De transcripts zijn er ook nog wel, maar we zijn onlangs van chatsysteem gewijzigd. Waardoor de chats van daarvoor voor de chatmedewerker niet meer toegankelijk zijn in verband met privacy. Ik verwacht dat dit inderdaad voor teamleiders niet geldt, maar ik heb hier niet direct inzichtelijk welke daarvan aanwezig zijn. Dus ik blijf bij mijn eerdere suggestie dat je opnieuw gaat chatten. De chatcollega kan dan of even navragen bij de degene waar je eerder mee gechat hebt of zij het aanbod nog een keer wil sturen. Of navraag doen bij de teamleider die aanwezig is of deze het transcript alsnog kan nasturen.

Bron: 

 


@Evelyn2001 

Heb je het inmiddels geregeld via een nieuwe chat?Â