Skip to main content

Hi,

Ik weet dat ik mijn abonnement voor mijn mobiel tijdelijk kan aanpassen, bv meer data voor de vakantie.

Echter ik wil weten welke gevolgen dat heeft voor de kortingen die ik nu heb. Blijven deze staan na de wijziging(en)? Of vervallen die bij het aanpassen van het abonnement?

Mvg,

Erica

Je kunt jouw abonnement 1 keer per maand omhoog en omlaag bijstellen, dat klopt. Of de korting daarmee verandert, is afhankelijk van het soort korting dat je ontvangt. Daar kan ik zo van afstand niks over zeggen. Maar je kunt dit wel zelf zien in MijnKPN als je jouw bundel aanpast. Je moet de wijziging bevestigen, dus je hoeft niet meteen bang te zijn dat als je hiernaar kijkt dat het dan ook direct verandert. Je kunt altijd eerst zien wat de nieuwe kosten zijn en deze bevestigen.


Hou rekening mee dat je op tijd bent want je bundel wordt aangepast per volgende factuurperiode volgens mij! Klopt dat  @Denise van KPN ?


Dat klopt inderdaad! Een wijziging gaat in per de eerste dag van de volgende factuurperiode. Wil je weten wat jouw factuurperiode is? Bekijk dan één van jouw facturen.


Reageer