Skip to main content

Ik heb de incassodatum veranderd en een bericht gekregen dat de incassodatum is veranderd van 12de na 24.

Vandaag is het abonnement afgeschreven, dus er is nog niks veranderd.

m.v.g Dorota

Hoi @Dorcia . Eerst eens lijkt het me geen goed idee al jou data hier zo openbaar neer te gaan zetten. Dus misschien moet je die weer weg gaan halen.

En dan: dit is een forum waar in eerste instantie klanten klanten helpen. Er komt wel regelmatig een moderator bijspringen, maar door de drukte kan dat een aantal dagen gaan duren. Ik denk dus dat het beter is als je hiervoor contact opneemd met de (gratis) nummer 0800-0402 van de klantenservice, vandaag te bereiken tot 1800 uur.


En @Joris62  vergeet nog te vermelden dat je dan moet vragen naar de afdeling Collections


Hallo @Dorcia dat duurt altijd 1 à 2 maanden voordat het effectief is, is mijn persoonlijke ervaring.

 


Hallo @Dorcia , heb je via de KPN website een verzoek ingediend voor het wijzigen van de dag waarop KPN jouw maandelijkse rekening incasseert?  Gaat het om het mobiele abonnement?

→  https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm

Als dat vrij recent gedaan is, was dat waarschijnlijk te laat voor deze maand. De factuur en incasso-opdracht stonden dan al klaar. Dan zal de wijziging volgende maand in gaan verwacht ik.


Ik heb deze aangevraagd via mijn KPN op 1 oktober en op 2 oktober heb ik bevestiging ontvangen dat dit is aangepast.

Bedankt


Hallo @Dorcia wanneer heb je dat bericht gekregen dat de incassodatum aangepast wordt?

Je schrijft dat je het in oktober 2022 aangevraagd hebt en nu, 10 maanden later reageer je pas.

Dus het gaat al 10 maanden no/g steeds  niet goed? Waarom niet eerder aan de bel getrokken?

 


Hallo @Dorcia, ik begrijp dat je de incassodatum hebt gewijzigd/hebt laten aanpassen. De afschrijving gaat echter nog op de oude datum? Het snelste heb je hier duidelijkheid over via de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. De afdeling die over de betalingen en de verwerking gaat, kan dan direct met je meekijken over wat er precies aan de hand is.Â