Skip to main content

Gisteren gesproken met een medewerker en het verhaal uitgelegd waarom ik opzeg.

Zou een bevestiging mail krijgen maar nog niet gehad. Heb audio opname van het gesprek.

Hoi @mightytheo 

Welkom op het forum van KPN.

Heb je inmiddels de bevestiging mail mogen ontvangen, omtrent je opzegging?
Aangezien er inmiddels 2 dagen zijn verstreken.

Heb je deze mail nog steeds niet ontvangen, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij het opzeggen van je abonnement bij KPN.
In dat geval zou je opnieuw de telefonische klantenservice van KPN moeten bellen via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

De medewerker kan dan checken of je abonnement op de goede manier is opgezegd, en in actie komen als dit niet goed is gebeurd.

Bovenstaande afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Via het forum van KPN, kunnen helaas geen abonnementen worden opzegt.


Nou ik blokkeer ze op mijn bankrekening , komen ze vanzelf op de lijn. Ben inmiddels bij elkaar een dag bezig met de KPN . Heb wel wat beters te doen.


@mightytheo heb je al bij je Spam berichten gekeken?


Vergaat je vanzelf als je met ze te maken krijgt


Storneren is geen goed idee @mightytheo , dan kom je in een incasso-traject terecht, dat wil je niet meemaken @mightytheo 

 


Beste @mightytheo, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zoveel moeite kost om op te zeggen! Wat hierboven gezegd wordt, klopt: storneren leidt op termijn tot een incasso-traject, dat is niet te adviseren. Binnen de community kunnen we je niet helpen met het opzeggen, wel kan ik voor je kijken of de opzegging is verwerkt. Mocht je dat willen, vul dan je profiel aan met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer. Ook kan je ervoor kiezen om contact op te nemen via Facebook of X, als je niet wilt bellen. Zoals je gezien hebt, krijg je binnen de community vooral reacties van andere klanten. Wij zijn ook aanwezig, maar het kan even duren voordat we op je vraag kunnen reageren. 


Reageer