Skip to main content

Begin dit jaar heb ik met kpn een contract afgesloten voor glasvezel tv en internet. 
dit zouden ze aanleggen en aansluiten voor 9 augustus. Inmiddels is in het hele dorp glasvezel aangelegd zelfs tot onze voordeur. 9 augustus zouden ze t binnen aansluiten en alle spullen leveren. KPN heeft het lopende contract bij ziggo opgezegd. 
 

de app was geïnstalleerd, daar stond alles netjes in, we zouden nog met een brief op de hoogte worden gesteld  over de exacte details voor 9 augustus. 
 

vandaag op 7 augustus krijgen wij van ziggo een mailtje dat wij t stopzetten van het contract hebben geannuleerd. Hé! Dat is raar want dat hebben wij niet! Paar minuten later een mailtje van kpn dat ze de bestelling hebben geannuleerd. 
 

als ik nu kijk wanneer wij hier glasvezel krijgen staat er juni 2025!! 
 

ik vind dit totaal onacceptabel! Geen communicatie en respectloos. 
 

Eenzijdig annuleren zonder ook maar iets te communiceren twee dagen van tevoren. 
 

kpn echt schandalig!!! 

Blijkbaar heeft de netwerkbeheerder aan kpn laten weten dat ze niet op tijd klaar zijn met de aanleg.  Kpn heeft daar goed op gereageerd en aan Ziggo gemeld dat ze niet op tijd kunnen leveren waardoor u niet zonder verbinding zit. Ze hebben u ook geïnformeerd. De netwerkbeheerder gaat een nieuwe planning maken en omdat ze een datum in moeten vullen hebben ze een tijdelijke datum ver weg genomen.  Er is eigenlijk niets schandalig aan!


Hahaha ja je weet t mooi te draaien Joep. Maar we zijn hier geen spelletjes aan t spelen. Dit gaat om serieuze zaken, een heel dorp. Het kan zijn dat iemand zich compleet heeft vergist en een aansluiting niet mogelijk is. Maar dat is wel heel bijzonder dat dit twee dagen voor ingebruikname pas aan t licht komt! En dat t dan ook een jaar uitgesteld wordt….. En over een jaar mag ik t zeker tegen een andere tarief weer proberen? Ons is niets verteld, niet dat ze t niet gaan redden, ook de afspraak met ons is niet geannuleerd. Ik had namelijk mijn tuin niet overhoop laten halen als er vervolgens helemaal niets gaat gebeuren! Er is dus 0,0 communicatie vanuit kpn. Alleen, u contact is geamuseerd. Punt. Niet dat ze een nieuwe afspraak gaan maken. Maar goed, dit was de laatste energie die ik er in heb gestopt want ik heb wel wat beters te doen in mijn leven. Genoeg energie aan verspild vandaag. Daag allemaal, veel succes hier 


Zo ongeveer overal in Nederland word glasvezel uitgesteld en gaat het langer duren. Dus dat het bij u ook langer gaat duren is niet zo vreemd. 

Bij mij had het een jaar geleden ook al moeten werken. En het werkt nog niet. En nee. Communicatie daarover is er niet. Gewoon afwachten en doorgaan met je leven...


Op het forum helpen klanten elkaar dus inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Maar toch bedankt voor je reactie. 


Hoi @Hm2000, leuk dat je hebt gekozen voor glasvezel van KPN! 💚 Alleen jammer dat de aanleg op zich laat wachten. Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt, helemaal omdat er weinig communicatie over is geweest.

Nu moet ik je zeggen dat communicatie met betrekking tot de aanleg van glasvezel allemaal vanuit de netwerkbeheerder gaat. Dit doen wij niet. Wij leveren alleen het abonnement als dit mogelijk is. En blijkbaar is dit op jouw adres nog niet mogelijk. De netwerkbeheerder heeft aan ons doorgegeven dat de aanleg nog niet is afgerond en wel tot juni volgend jaar kan duren. Omdat we jou niet aan het lijntje willen houden en willen voorkomen dat jij zonder diensten komt te zitten, is het abonnement geannuleerd.

Je kunt het beste de website van de netwerkbeheerder in de gaten houden: KPN en Glaspoort. Zij kunnen je op de hoogte brengen van de ontwikkelingen rondom de aanleg van glasvezel op jouw adres.


Lekker afschuiven,,,,, mooi is dat. 
dus ik doe zaken met kpn en een glasvezelbeheerder, hou toch op! 
Echt een kastje naar de muur mentaliteit en iedereen doet er verstandig aan ver van zulke bedrijven te blijven.
 


Lekker afschuiven,,,,, mooi is dat. 
dus ik doe zaken met kpn en een glasvezelbeheerder, hou toch op! 
Echt een kastje naar de muur mentaliteit en iedereen doet er verstandig aan ver van zulke bedrijven te blijven.

Dat is bij toch bij stroom ook zo? 


Zo gaat het ook met electriciteit @Hm2000 . Je doet zaken met bijvoorbeeld Stedin wat de kabel en meter betreft en met een energiebedrijf voor de levering van electriciteit. Niks bijzonders dus.


Reageer