Skip to main content

Beste mensen van KPN,

 

Ik wil heel graag overstappen naar jullie glasvezel, echter is een aantal jaren geleden deze blijkbaar verkeerd aangesloten. (kabel moet nu het hele huis door en dat is ver van wenselijk) Tot 2 x toe is er al een monteur van jullie langs geweest, zijn onverrichte zaken weer vertrokken en mij is verteld dat er melding van gemaakt zou worden. Tot op heden nog nooit wat van gehoord.

Nu krijg vandaag een mail vanuit jullie om te contacten met jullie partner Roamler voor een afspraak om over te stappen. Hier de melding gedaan dat de glasverbinding niet juist is aangesloten, welke weer doorverwijst naar 0800 0402. Deze mensen gebeld welke weer doorverwijzen naar 088 765 00 17. Hier kom je weer uit op een bandje welke vergelijkbaar is met die van 0800 0402 en blijkt het cirkeltje weer rond. Wie kan er iemand aansturen om de glasvezel juist te laten aansluiten? Ben een beetje radeloos nu, en wil uiteraard niet zonder internet komen te zitten.

Hoe nu verder?

 

Heb overigens het idee dat de aansluiting bij jullie in het systeem staat als “volledig gereed” terwijl dit NIET het geval is. (moet eigenlijk vervangen worden)

 

Hoor graag, alvast dank.

Kim Berns

Hoi @KimBerns . Welkom op het forum.

Ik snap nog niet helemaal hoe het zit.  Jouw woning is voorzien van glasvezel? Dat klopt toch?  Waar zit het glasvezelkastje? 

Is het nou zo dat de locatie van het glasvezelkastje niet deugt? Of wil je graag de daarop aangesloten apparatuur op een andere plek hebben?

In het eerste geval is dat een taak van KPNNetwerk.  (en daar kunnen ook kosten aan zitten).  

Onze installatiemonteurs sluiten het modem en de tv's etc. aan.