Skip to main content

Wordt jullie glasvezel 100/100 abn niet een beetje ouderwets en duur. 

een onbeperkt mobiel internet abn is vaak al op 4g (laat staan 5g) sneller voor de helft van het geld. 
 

Mvrgr, 

marijn 

Dat is het simpel toch? Gewoon dat dure thuisabonnement stopzetten en voortaan gebruik maken van 4G. Toch? ... of wacht... hmmm... 🤔


Hallo @marijn12 hoe wil je dat dan doen als je ook vaste telefonie hebt en TV wilt kijken.

4G/5G is niet ingericht en opgezet voor permanent groot en zwaar internetgebruik, vandaar dat er ook bij ‘onbeperkt’ limieten gelden.

Zit je 's avonds naar een spannende film te kijken, bundel op, eerst weer aanvullende bundel aanvragen, hoe leuk is dat?

CC @Nick83 

 


Zit je 's avonds naar een spannende film te kijken, bundel op, eerst weer aanvullende bundel aanvragen...

Wat vaak zat ook niet werkt...


Hallo @marijn12 ,

Het is maar net hoe jij gebruik maakt van internet. 

Voor mij zou het niets zijn. Ik heb internet dagelijks vele uren nodig om mijn werk te kunnen doen. Daarnaast gaat mobiel internet vrij snel op als je bv filmpjes of TV kijkt. Onbeperkt mobiel lijkt mooier dan het is. Zodra het dagtegoed op is, moet je steeds handmatig vragen om extra GB's. Dat is in de praktijk soms niet echt handig.  

 

Maar als jij nauwelijks TV of filmpjes kijkt, en internet allen gebruikt voor wat te appen? Tsja, dan zou je jouw thuisabonnement kunnen opzeggen.