Skip to main content

Binnenkort krijgen wij glasvezel op ons adres, nu blijkt dat de nieuwe abonnees een welkom geschenk krijgen en de huidige vastklanten helemaal niets.

Zie voorbeeld;

Internet en TV

  • Nú € 250,- Coolblue cadeaubon bij een 2-jarig abonnement
  • Of kies voor 6 maanden korting of 2 SuperWifi punten t.w.v. €199,-
  • Nu geen activatiekosten t.w.v. € 25,- (online only)

Het schijnt dat je als nieuw abonnee meer waard ben dan huidige vaste klanten die al jaren klant zijn, als dat zo is ga ik toch even denken of ik dat wel wil en ook gaat overstappen naar een andere provider.

Want de KPN maakt dat toch niet lijkt zo??????

 

 

Natuurlijk kan kpn niet iedere vaste klant korting geven. Onbetaalbaar.  U kunt natuurlijk wel bellen met de klantenservice om te kijken of er iets mogelijk is. Hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan. 


@pbs heb jij indertijd toen je klant werd geen welkomstcadeau gehad? Ik wel, jaren geleden.

Als je van welkomstacties gebruik wilt maken moet je gewoon ieder jaar overstappen. Glasvezel zou voor mij al cadeau genoeg zijn, ik moet er nog een poos op wachten. 


@Joep1965 

Ja dat is waarschijnlijk het enigste wat je kan doen.

 

@Henk2304 

Nee, toendertijd was dat niet, tegenwoordig met al die aanbieders is het wel het overwegen waard?

Hier ligt al glasvezel van Odigo(t-mobile) dus....


Stap dan gewoon over én maak gebruik/profiteer van het aanbod van een ander provider.