Skip to main content

Goeiemorgen

Sinds kort zitten wij dus (vanuit XS4ALL) bij KPN en sinds dat moment (ongetwijfeld toeval) is de internetconnectie heel onstabiel.

In dat kader ben ik dus aan het kijken om over te stappen naar glasvezel maar nu vraag ik me af (ongetwijfeld een domme vraag 😉) of de prijs van het glasvezel abonnement dus bovenop die van mijn huidige ‘XS4ALL’ abonnement komt? Of ga ik vanaf het moment van aansluiten over naar alleen betalen voor glasvezel.

Dank voor het antwoord en excuus voor de wellicht wat domme vraag.

Groeten en nog een fijn weekend 

John

De prijs maakt niet uit. Die blijft hetzelfde.

Heeft u glasvezel maar maakt u daar nog geen gebruik van dan?


Je kunt beter alsnog overstappen op KPN Hussel want dan ben je vast en zeker goedkoper uit.


De glasvezel aansluiting is wel al beschikbaar maar we maken daar (nog) geen gebruik van 


Ik zal ook eens kijken naar Hussel, we hebben nu Smart iig

 


Dank voor de reacties 👍🏻


De glasvezel aansluiting is wel al beschikbaar maar we maken daar (nog) geen gebruik van 

Normaal komt daar vanzelf een keer een monteur voor langs om het over te zetten. Dat is bij u nog niet gebeurd? Hoe lang heeft u die glasvezelaansluiting al? U weet zeker dat die van KPN is?

 


Gelukkig ga je niet een extra abbo bovenop je huidige betalen als je van Koper overgaat op Glas tenzij je een nieuw abonnement afsluit op de glasvezel kabel, maar dan heb je twee abonnementen en verbindingen.

Ik zou, zeker als voormalig XS4ALL klant eens goed kijken wat het oplevert als je over gaat naar Hussel, je bent al wat extra dingen kwijt waar je bij XS wel recht op had, of dat bezwaarlijk is is een vraag, hoor er weinig klachten over.

Enige is, als je als huidige klant overgaat op Hussel, krijg je een KPN box of mag je de fritzbox houden, die zou ik niet kwijt willen.


De glasvezel aansluiting is wel al beschikbaar maar we maken daar (nog) geen gebruik van 

Normaal komt daar vanzelf een keer een monteur voor langs om het over te zetten. Dat is bij u nog niet gebeurd? Hoe lang heeft u die glasvezelaansluiting al? U weet zeker dat die van KPN is?

 

Ah nee ik ben niet duidelijk geweest. (excuus). De aansluiting is tot aan de voordeur gerealiseerd het kastje zal dan nog gemonteerd moeten worden


@John Warnas, de aanleg vanaf de voordeur tot in de woning wordt gedaan door KPN Netwerk. Daar kun je de status opvragen. Hopelijk duurt dat niet zo lang meer.