Skip to main content

Hallo KPN,

blijkbaar zijn jullie (en de onder-aannemers ...) er niet in geslaagd om mijn begin april aangevraagde fiber/glasvezel-internet verbinding werkende te krijgen.

Dit na meerdere malen hier telefonisch contact over gehad te hebben.

 

In verband hiermee ga ik de over 1e 2 maanden betaalde facturen storneren. Dit wilde ik jullie laten weten via een e-mail.

Maar ik kan geen werkend e-mail adres vinden om U hierover te informeren.

 

Kunnen jullie mij van (een werkend e-mail adres) voorzien ?

 

MvG,

FD.

 

Dat is niet zo'n goed idee. Dan krijgt u aanmaningen en uiteindelijk een incassobureau aan de deur.


Heb je wel al internet via koper als bestaande klant ? Zo ja, dan heb je geen reden om de betaling achter te houden, want je zit dan niet zonder verbinding 


Goedemorgen @Klantnummer 12345 en welkom hier op onze Community.

Allereerst natuurlijk balen dat het nog niet is gelukt om je aan te sluiten op het glasvezelnetwerk. Ben je nu dan nog wel aangesloten op koper? Dat wordt me namelijk niet duidelijk. We hebben trouwens geen mailadres voor dit soort zaken. Je kunt met ons contact komen via de telefonische helpdesk (0800 0402), via Facebook of X (voorheen Twitter) en natuurlijk ook via dit Forum. 


Hallo Jan van KPN,

we zijn niet aangesloten op het koper-netwerk. via KPN.

Ik weet niet of U nog iets kunt regelen (klantnummer staat in mijn naam; of stond in mijn naam; hebben jullie die verandert ??)

 

Prettige dag,

FD.

Klantnummer xxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 


(klantnummer staat in mijn naam; of stond in mijn naam; hebben jullie die verandert ??)

Ja dat hebben ze veranderd. En dat is niet voor niets. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens die naar u herleidbaar hier openbaar op het forum te plaatsen. Mensen met minder goede bedoelingen kunnen daarmee bijvoorbeeld Netflix of Disney+ bij KPN afsluiten op uw kosten.

Vul uw forumprofiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat is niet openbaar. Alleen KPN medewerkers kunnen dat lezen.


Hallo Nick83,

 

Thx, and done ;-)

 

FD.


Hallo Nick83,

 

Thx, and done ;-)

 

FD.

Bedankt voor het invullen van je forumprofiel @Klantnummer 12345, ik ben meteen eens voor je gaan kijken. Wat ik zie; er is staat een ticket open en dit betekent dat een achterliggende afdeling hiermee bezig is. Dit betekent ook dat het teveel betaalde bedrag achteraf zal worden verrekend. je hoeft uiteraard niet te betalen voor iets wat niet is geleverd!


Hallo (jan van) KPN, 

 

bedankt voor de follow-up. Er is actie genomen. De fysieke glasvezel-kabel is inmiddels hersteld.

 

ECHTER : nu blijkt de modem/routter niet te functioneren. Regelmatig power restart uit zichzelf. Ofwel dat werkt dus niet. Doorgegeven vorige week via 0800-0402.

Modem/router mocht niet vervangen worden. KPN wil dit eerst zelf monitoren. Is vorige week 11-06 gestart. Nog niets van terug gehoord.

Het TV-noodpakket in vorm van (simpel) Digitenne is inmiddels ook uitgezet.

Kan dit verlengd worden tot ik een werkende Internet-verbinding heb ?

(  CAS nummer : 7014-079-270-9  )

 

Bij voorbaat dank,

FD.

 

 

 

 

 

 


Voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402 @Klantnummer 12345 


Reageer