Skip to main content

Beste KPN,

Ik zou vanaf 15 juli bij jullie glasvezel afnemen. Alle seinen stonden toen op groen, maar internet deed het niet (modem bleef groen knipperen: na het forum alhier te hebben geraadpleegd ook nog geprobeerd om 2 minuten de stroom eraf te halen, maar storing bleef). Uiteindelijk kon er na 10 dagen pas een monteur komen door de vakantieperiode/drukte en het bleek inderdaad een probleem aan jullie kant. Inmiddels hebben we dus weer internet. 

Ik had net alleen contact met de klantenservice en we worden gecompenseerd voor deze 10 dagen, wat me redelijk lijkt. Hiervoor wordt alleen het kortingstarief van de eerste 6 maanden gebruikt, wat in mijn ogen absurd is? Er gaan dus al 10 dagen van mijn kortingsperiode af, waarin ik al betaald heb voor een dienst die jullie door fouten aan jullie kant niet hebben kunnen leveren. Het lijkt me niet meer dan normaal dat voor de compensatie van 10 dagen de normale abboprijs gebruikt wordt, en niet alvast 10 dagen van mijn kortingsperiode worden geteld.

Ik kreeg dit aan de telefoon niet uitgelegd, want het is blijkbaar een heel bijzonder verzoek. Ook gevraagd of ik niet een leidinggevende/supervisor kon spreken, maar dat kan ook niet.

Ik zou zelf bv de aansluitkosten oid nog kwijtschelden vanwege al het gedoe dat ik hier van heb gehad (10 dagen internet zelf moeten regelen, meerdere keren bellen met jullie, vrij moeten nemen van werk om de monteur te ontvangen, dit bericht typen), maar goed, dat is aan jullie.

Met vriendelijke groet,

Maar of u nou diensten hebt of niet je zou de kortings tarief zwz betalen?Die krijg je nu toch terug ? Dan heb je niets te veel betaald lijkt mij? Kpn bied jou een korting aan als in het vervolg complicaties ontstaan zijn dit onvoorziene omstandigheden.En  doet naar mijn inzien Kpn alles binnen de mogelijkheden die ze hebben om jou de beste dienstverlening te geven. Was er een monteur direct volgende dag beschikbaar had je die natuurlijk gekregen! Ik zie niks wat er zou staan in algemene voorwaarden om op terug te vallen. 

En denk dat er niet veel meer te halen valt daaro


Reageer