Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik heb al een tijd een geschil met KPN Netwerk. Ze hebben de glasvezel aansluiting geplaatst in de woonkamer. De afspraak was in de meterkast. Ze hebben zonder toestemming, de glasvezel aansluit punt geplaatst in de woonkamer. Ze kunnen hem verplaatsten met kosten, terwijl dit hun eigen fout is. 

Ik heb meerdere malen gevraagd om een document van akkoord vanuit ons, maar nog steeds niet gekregen. Ik heb twee opties, rechtsbijstand of overgaan naar een andere provider. 

Zouden jullie mij advies kunnen geven? Onderaan staan de kopieën van de e-mails.  

 

 

 

 

Geachte heer Welles, 

Wij hebben bericht gehad vanuit onze aannemer. Zij geven aan dat het glasvezelaansluitpunt is geïnstalleerd volgens het rapport van de werkvoorbereider. Hierdoor kunnen wij niet kosteloos het glasvezelaansluitpunt verplaatsen. Wilt u alsnog het glasvezelkastje verplaatsen? Dan kan dit via Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Stefan 

logo-kpnnetwerk.png

kpnnetwerk.nl 

Bericht: Glazvezelkast staat nog steeds in de weg. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat hij in de meterkast moest en dat hij zonder toestemming in de woonkamer geplaatst. Mijn bank komt er gewoon tegenaan.

Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN Netwerk deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag.
Verstuurdatum: 08-04-2023 20:09:17  


------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------
Ontvangen: Wed Apr 12 2023 09:24:29 GMT+0200 (Central European Summer Time)
Onderwerp: Antwoord op uw bericht CRM:009100000030

 

Geachte heer Welles, 

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het niet opgelost is.

Wij hebben uw bericht onder de aandacht gebracht bij onze aannemer.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd


Met vriendelijke groet,


logo-kpnnetwerk.png

kpnnetwerk.nl 

Bericht: Glazvezelkast staat nog steeds in de weg. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat hij in de meterkast moest en dat hij zonder toestemming in de woonkamer geplaatst. Mijn bank komt er gewoon tegenaan.

Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN Netwerk deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag.
Verstuurdatum: 08-04-2023 20:09:17  

 

 

wo 19 apr 08:55
 
 
aan support
 
 
 
 
 
 
Hallo, 
 
Ik zou graag een bewijs van akkoord willen ontvangen, bijvoorbeeld een ondertekende formulier. 
 
Jurdisch gezien is er geen enkelbewijs dat ik hiermee akkoord ben mee gegaan, ik had aangegeven dat ik de aansluiting in de meterkast wou hebben. 
 
Als ik geen bewijs ontvang, dan ben ik genoodzaakt om een jurdische procedure op te starten via mijn rechtbijstand. 
 
Vriendelijke groet Kevin Welles
 
 
 
Admin: privégegevens verwijderd

Helaas is dit een geschil tussen KPN Netwerk en u, KPN de provider speelt geen rol in de aanleg van glasvezel in huis tenzij u een BOP (zie foto) voor de deur heeft een KPN de provider ook daadwerkelijk het glasvezel naar binnen heeft gebracht. 

 

@Ward_ is de enige op dit forum die mogelijk iets inhoudelijks kan toevoegen, hij is een medewerker van KPNNetwerk welke in zijn prive tijd surft op dit forum.