Skip to main content

Ik wordt in de mails aangesproken met de verkeerde aanspreektitel en zelfs de klantenservice krijgt dit niet veranderd. Wat kan ik nog meer doen?

Goedemiddag @Nimenos , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Wat vreemd dat mijn collega's bij de klantenservice dit niet voor je konden regelen. Wat gaven ze daar precies aan? Je kunt dit tegenwoordig ook aanpassen in MijnKPN. Hoe je dat precies doet, lees je terug op onze website. Laat je ons weten of je er aan de hand van deze informatie bent uitgekomen en of het is gelukt je aanspreektitel aan te passen?


Hallo Jan,

in mijn profiel staat alles goed, maar blijkbaar betalen mannen volgens de kpn de rekening. Alle correspondentie gaat naar meneer. Klantenservice kon alleen verzinnen dat ik mijn eigen abonnement over moest nemen of contract verlengen. Geen denken aan. KNP maakt een fout. Los het op! Echt slechte service en ik overweeg nu na alle jaren klant te zijn geweest over te stappen. 


Hallo Jan,

in mijn profiel staat alles goed, maar blijkbaar betalen mannen volgens de kpn de rekening. Alle correspondentie gaat naar meneer. Klantenservice kon alleen verzinnen dat ik mijn eigen abonnement over moest nemen of contract verlengen. Geen denken aan. KNP maakt een fout. Los het op! Echt slechte service en ik overweeg nu na alle jaren klant te zijn geweest over te stappen. 

Dan ben je helaas foutief geïnformeerd door mijn collega's van de klantenservice waarvoor excuses. Heb je ook nog gekeken naar de oplossing die ik in mijn vorige bericht aangaf? Als je deze link opent dan wordt daar uitgelegd hoe je in MijnKPN de aanhef aan kunt passen. 


Beste Jan dat heb ik allang gedaan. Maanden geleden. Nog steeds mails met de foute aanhef. 


Beste Jan dat heb ik allang gedaan. Maanden geleden. Nog steeds mails met de foute aanhef. 

Helder. Dat je dit al had gedaan, werd alleen niet duidelijk uit je eerdere berichten vandaar dat ik dit aankaartte @Nimenos. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en kijken of ik dit voor je kan regelen. 


Ingevuld, Jan. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt. 


Ingevuld, Jan. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt. 

Bedankt @Nimenos!

Ik ga kijken wat ik hierin voor je kan betekenen en kom hier bij je op terug. Het gekke is dat alles in de systemen goed lijkt te staan maar ik zie ook dat je mails van ontvangt waarin als aanhef 'meneer' staat in plaats van 'mevrouw'. Een directe verklaring heb ik dus nog niet voor je. Zodra ik meer weet, laat ik je het via deze weg uiteraard zo snel mogelijk weten. 


Hoi @Nimenos, daar ben ik alweer! Ik heb hierover contact gehad met een achterliggende afdeling en die reageerden gelukkig heel erg snel. Zij hebben in de achterliggende systemen iets aan kunnen passen en het zou voortaan goed moeten zijn. Mocht je onverhoopt toch weer een mail ontvangen waarin de aanhef 'meneer' is in plaats van 'mevrouw', laat mij dit dan vooral weten. Denk niet dat het nodig zal zijn maar voor het geval dat weet je waar je moet zijn :) 


Dank je wel Jan! 


Dank je wel Jan! 

Graag gedaan @Nimenos en excuses voor het feit dat dit meer aarde in de voeten had dan eigenlijk nodig! 


Reageer