Skip to main content

Dag,

Graag ontvang ik hulp omtrent het wijzigen van het e-mailadres op de facturen. Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd, maar alsnog worden de facturen naar mijn ouder gestuurd. Ik heb de stappen op het forum gevolgd, dit werkt tevergeefs.

Kunt u mij helpen? 

 

Groet, 

Sacha

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @SaCeVe, zou je eens jouw profiel in willen vullen? Vermeld dan ook even op welk e-mailadres jij de facturen graag wil ontvangen. Dan duik ik de administratie in, zodra jij mij hier in het topic een seintje hebt gegeven. 

Wil je het nog sneller geregeld hebben, bel dan met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. 


Beste Jeroen_dB,

De facturen ontvang ik graag op het volgende e-mailadres: 

 

Bij voorbaat dank! 

 

Vriendelijke groet,

Sacha

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy


@SaCeVe  Hoi Sacha, mijn collega Jeroen heeft vakantie, vandaar dat ik in jouw topic reageer.

We hebben je e-mailadres verborgen in je bericht, omdat het forum openbaar is. Verder heb ik meer gegevens van je nodig om het e-mailadres voor je te kunnen nakijken. Vul je zo veel mogelijk informatie in jouw forumprofiel in? Daar is je informatie alleen zichtbaar voor jezelf en voor ons als moderators. 

Het gaat sowieso om je adresgegevens, geboortedatum, laatste 3 cijfers van je IBAN rekeningnummer en het onjuiste e-mailadres. Het laatste kan je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat je verder ook weten om wat voor abonnement het gaat? Als het om een mobiel abonnement gaat, vul dan ook je mobiele nummer in. Dan kijk ik er voor je naar.