Skip to main content

Beste, 

 

Ik probeer nu al sinds maandag(!) contact te krijgen met jullie klantenservice. Na eerst het doolhof van automatisering uitvogelen zodat niet automatisch de lijn erop wordt gegooid, komt de volgende uitdaging. Als volgt: Beste de wachttijd is langer dan 15 minuten. Als een nette klant wil ik geduldig zijn en probeer ik netjes te wachten. Vervolgens na 20 minuten wachten wordt automatisch de hoorn erop gegooid.... 

 

Hoe moeilijk kan het zijn om iemand van de afdeling collections te spreken te krijgen. Door mijn telefoon onbeheerd te laten gebruiken door mijn neefje heb ik in de afgelopen 3 maanden een totaal van €700 aan rekeningen gehad wat me momenteel te gortig is. De betaallink voor een eenmalige uitstelling werkt niet, en het geautomatiseerde systeem weigert om me door te verbinden en wijst terug naar de betaallink, contact met de afdeling lukt ook niet en als ik niet voor morgen iets heb afgesproken komt er nog eens €20 bovenop. 

 

Kan iemand me helpen?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Sander

 

 

Hoi @Sander1995 

Welkom op het forum van KPN.

Een betalingsregeling afspreken kan alleen met een medewerker van de afdeling Collections, en helaas niet via het forum van KPN.

Je zult helaas toch weer de telefoon ter hand moeten nemen, en moeten bellen naar de klantenservice van KPN op 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.
Spreek nadat de Voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Betalingen en Facturatie en je wordt doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling.

De afdeling Collections is momenteel niet meer direct te bereiken per telefoon door de klant (was voorheen wel mogelijk), maar een medewerker van de afdeling Betalingen en Facturatie kan wel een spoedbericht naar de afdeling Collections toesturen.
Vaak wordt je dan al binnen 2 uur teruggebeld (hang wel sterk van de drukte af) door een medewerker van de afdeling Collections die dan samen met jouw een betalingsregeling zal gaan afspreken.

Dus pak de telefoon en bel direct op, dan zou er vanmiddag (donderdag 16 mei) nog een betaalregeling met je afgesproken kunnen worden, voordat die 20,- euro extra in rekening worden gebracht.


Reageer