Skip to main content

Goedemiddag,

 

Zie bijgevoegde foto. Een vriend van me (zelfde postcode gebied) heeft in april deze aanbieding gekregen omdat in mei zijn abonnement afliep (tv+internet 12 maanden €35). Ik heb hetzelfde abonnement, op het zelfde moment aangevraagd (werkte destijds bij een onafhankelijke telecomwinkel en heb zelf deze aanvragen gedaan) Helaas krijg ik na meermaals contact met de klantenservice niet dezelfde aanbieding. Beetje vreemd aangezien ze dezelfde tijd zijn aangevraagd, zelfde postcodegebied en zelfde glasvezelkabel is. 
 

is er een mogelijkheid dat ik toch dezelfde aanbieding krijg? Ik zou graag bij KPN blijven echter zou ik wel dezelfde aanbieding krijgen.

 

Alvast bedankt!

 

De afgelopen weken zijn hier meerdere topics over gestart en daarin wordt meermaals aangegeven dat dit alleen voor klanten geldt die geïnformeerd zijn. Er kunnen en zullen dus geen uitzonderingen worden gegeven.

Waarom de ene klant wel en de andere klant geen nieuwe aanbieding krijgen kan niemand iets over zeggen, het enige wat er wel over gezegd kan worden is … afwachten, duimen draaien en hopen dat je zelf ook een zelfde of soortgelijke aanbieding ontvangt.

Gebeurt dit niet, dan zou je eventueel nog kunnen bellen met 0800-0402 en bellen naar afdeling opzeggingen en hen vragen om een eventueel alternatief aanbod. Niet geschoten is altijd mis!


I

 

Met de klantenservice kom ik er niet uit. Werd juist door hun hierheen gestuurd. Vreemde manier van werken dit. Trek een lijn zou ik zeggen. Wanneer het een ander postcode gebied betreft had ik het begrepen. 
 

Dat wordt dan toch weer overstappen op ziggo..

 


Met de klantenservice kom ik er niet uit. Werd juist door hun hierheen gestuurd. Vreemde manier van werken dit. Trek een lijn zou ik zeggen. Wanneer het een ander postcode gebied betreft had ik het begrepen. 

 

Klantenservice is niet de afdeling klantbehoud (retention), als je contact opneemt is het, het beste om te bellen met het zelfde nummer maar te kiezen voor opzeggingen. Daar zit ook klantbehoud en die kunnen net even wat meer op dat vlak dan de gewone klantenservice.

Dat betekent niet dat je dezelfde aanbieding kunt krijgen, maar misschien kunnen ze wel iets voor je betekenen qua korting.

 


Met de klantenservice kom ik er niet uit. Werd juist door hun hierheen gestuurd. Vreemde manier van werken dit. Trek een lijn zou ik zeggen. Wanneer het een ander postcode gebied betreft had ik het begrepen. 

 

Klantenservice is niet de afdeling klantbehoud (retention), als je contact opneemt is het, het beste om te bellen met het zelfde nummer maar te kiezen voor opzeggingen. Daar zit ook klantbehoud en die kunnen net even wat meer op dat vlak dan de gewone klantenservice.

Dat betekent niet dat je dezelfde aanbieding kunt krijgen, maar misschien kunnen ze wel iets voor je betekenen qua korting.

 

Oke bedankt voor je reactie, zal dit nog proberen.


Helaas, ook daar kunnen ze niks. Dat wordt dus overstappen op Ziggo. Jammer, KPN beviel me erg goed maar ik ga geen 6 maanden €65 betalen terwijl een vriend van me die om de hoek woont 12 maanden €€35 betaald.


Goedemorgen @MBartels en welkom hier op ons forum!

Eigenlijk kan ik verder weinig toevoegen aan dat wat @GerritS76 al aangeeft. 

 

Helaas, ook daar kunnen ze niks. Dat wordt dus overstappen op Ziggo. Jammer, KPN beviel me erg goed maar ik ga geen 6 maanden €65 betalen terwijl een vriend van me die om de hoek woont 12 maanden €€35 betaald.

Jammer dat je ons gaat verlaten al kan ik mij er gezien de situatie er wel iets bij voorstellen :(