Skip to main content

Hallo dames en heren, een paar dagen alstublieft 14.06.2023 Ik regel alles, ik wacht op geld van uwv, begrijp het alsjeblieft

Hoi @Gabriela Leszczynska 
Zo werkt het niet, het forum kan niets voor je betekenen.
Bel met de KPN 0800 0402 en vraag naar de afdeling collections

Dan ben je gelijk op het goede adres


Goedemorgen, Graag wil ik u erop wijzen dat de betaling van de openstaande factuur op 14/06/2023 zal worden verrekend de vertraging in de leges is een wijziging in de UWV uitkering

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


Alleen spreek ik geen Nederlands, Engels is Pools


Hi @Gabriela Leszczynska 
You can also speak in English on the phone

 

Możesz także rozmawiać po angielsku przez telefon.

 


Polski no Holandii i angielskim 


Dan weet ik het ook niet meer @Gabriela Leszczynska 
Heb je geen kennis of familie die Engels spreekt?

W takim razie też nie pamiętam @Gabriela Leszczyńska Nie masz znajomego lub rodziny, która mówi po angielsku?

Nie mam czy mogę prosić o email do działu faktur. 


Sorry, maar de KPN heeft geen emailadres

Ik begrijp dat u mij niet kunt helpen aangezien ik geen tolk mee kan nemen, bel omdat dit kosten zijn Ik ben moeder van een klein kind, ik probeer KPN te informeren dat de vergoeding dinsdag 13 juni 2023 wordt uitbetaald. Wachten op de Besluit UWV iedereen weet hoe lang het duurt.  Ik wil u vragen om de vergoedingenafdeling te informeren voor begrip Gabriela Leszczyńska Rotterdam ****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @Gabriela Leszczynska, ook online kun je eenmalig uitstel aanvragen. Dit kan via de betaalhulp. Mocht je hier verdere vragen over hebben, laat het dan vooral weten. 


Hartelijk dank voor de informatie, en de kosten zijn nu verrekend.  Vertel me alsjeblieft hoe kan ik ontslag nemen bij tv want ik heb een tv pakket internet bij elkaar het is zonde om geld uit te geven als je er geen gebruik van maakt.


Dat is inderdaad zonde. Je kan dit wijzigen in MijnKPN.Â