Skip to main content

ik zou ook graag de BTW gespecificeerd zien op mijn aankoopfactuur. Bij verlenging alleen factuur gekregen mbt ‘aanbetaling’ (“over deze factuurregel is door KPN geen BTW in rekening gebracht”.

In mijn contract wordt melding van aankoop toestel twv € 792,- incl BTW. Ik heb hier echter geen specificering bij als hierboven in comments benoemd…?

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Pinarollo, welkom op het KPN Forum!

Bij de levering van jouw toestel heb je, als het goed is, ook een aankoopbon gekregen. Hierop staat het bedrag inclusief BTW specificatie.

Heb je deze niet? Dan kan je de BTW specificatie vinden op de aankoopbon die bij jouw contract geleverd wordt.

Heb je deze ook niet? Dan kijk ik graag of ik je deze kan toesturen. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


profiel aangevuld


Kopie van het contract inclusief factuur van het nieuwe toestel komt jouw kant op. De laatste pagina van het contract bevat een btw specificatie.