Skip to main content

Goedemiddag, zou ik al mijn facturen van 2017 en 2018 van u mogen ontvagen. Alvast bedankt. Gr eva bakker simonisĀ 

Volgens mij bewaard KPN die niet. Ik zal eens kijken hoe ver ik terug kan graven op me eigen facturen.Ā 

Edit; de laatste factuur die ik kan zien is van 09-06-2022 als ik mezelf open in de KPN Systemen. Misschien kan een moderator verder terug kijken want ik ben maar een monteur en heb enkel wat aan recente facturen.Ā 


KPN is wettelijk verplicht de administatie 7 jaar te bewaren @evasimonisĀ , dus verder terugkijken dan 2017 of 2018, als ze 2024 meetellen, kan dan niet.

Details , zoals belegevens met tel.nummers, van de facturen worden maximaal een half jaar bewaard.

Morgen even bellen via 0800 0402Ā 

Ā 


KPN is wettelijk verplicht de administatie 7 jaar te bewarenĀ @evasimonisĀ , dus verder terugkijken dan 2017 of 2018, als ze 2024 meetellen, kan dan niet.

Details , zoals belegevens met tel.nummers, van de facturen worden maximaal een half jaar bewaard.

Morgen even bellen via 0800 0402Ā 

Ā 

Dat kan alleen per brief i.v.m. identificatie en ondertekening.


Ha @evasimonis, welkom terug! Je kunt facturen tot 20 maanden terug in de MijnKPN app vinden. Mocht je ze van nog eerder terug willen hebben, dan kan je ze via dit formulier opvragen. Je ontvangt ze dan binnen 5 Ć  10 werkdagen.Ā