Skip to main content

Graag zou ik een uitsplitsing ontvangen van de factuur in kosten voor internet en kosten TV

Hallo @Daan84 ,

Die splitsing kun je terugvinden op jouw factuur. Die factuur is te benaderen via MijnKPN. 

Heb je een modern KPN-Hussel-abonnement?

Dan kun je de kosten ook makkelijk herleiden uit onderstaand schema:

 

Er zijn ook diverse oudere alles-in-één-abonnementen. Daarbij is een totaalprijs afgesproken. 


Ik zit op een totaalbedrag van EUR 68,55, dus neem aan EUR 20 voot TV (2 ontvangers + opnemen) en EUR 49 voor internet (100 MB)?


Nee, voor twee ontvangers (inclusief opnemenpakket) betaal je bij KPN Hussel 15,00. Je zou kunnen overwegen om over te stappen op KPN Hussel. Check wel goed of je bepaalde voordelen kwijtraakt. Denk dan bv gratis het ESPN-pakket. BIJ KPN is dat nooit gratis. 


Rekeninghouders met dit antwoord kom ik niet op het factuurbedrag van € 68,55. Kan hier meer duidelijkheid over worden gegeven? Snelheid van internet is 100mb en 2 tv ontvangers incl opnemen…


Rekeninghouders met dit antwoord kom ik niet op het factuurbedrag van € 68,55. Kan hier meer duidelijkheid over worden gegeven? Snelheid van internet is 100mb en 2 tv ontvangers incl opnemen…

U heeft een ouder abonnement. Daarbij betaald u meer voor internet. Sowieso zal er waarschijnlijk ook telefonie bij zitten. En daarnaast nog wat "gratis" extra's. Waar u gewoon voor betaald natuurlijk. 

Kunt u pagina 2 van de factuur laten zien?


Rekeninghouders met dit antwoord kom ik niet op het factuurbedrag van € 68,55. Kan hier meer duidelijkheid over worden gegeven? Snelheid van internet is 100mb en 2 tv ontvangers incl opnemen…

In mijn eerste reactie had ik je al verwezen naar je factuur. De factuur is te benaderen via MijnKPN. 

In oude abonnementen is echter niet altijd duidelijk een splitsing te vinden, omdat er vroeger alles-in-één-abonnementen zijn uitgegeven. 

 

Heb je al gekeken of een overgang naar KPN Hussel gunstig uitpakt voor jou? 

Zoals ik al eerder schreef kun je nu tegenwoordig bij KPN Hussel voor 15 euro klaar zijn voor TV bij twee ontvangers inclusief opnemenpakket. En heb je een mobiel abonnement bij KPN, dan krijg je bij KPN Hussel het pluspakket gratis.  Bij oudere abonnementen is/was het vaak een keuze tussen gratis ESPN-pakket of gratis pluspakket.   


Oké, dan weet ik voldoende. Ik had de eerdere reacties gelezen en zoals ik eerder aangaf staat er geen uitsplitsing op mijn factuur. Blijf het vreemd vinden dat er geen eenduidig antwoord is te geven op mijn vraag maar weet zo voldoende 


Weet iemand wat de kosten hiervoor zijn?

 

heb sinds nu tv+ alleen streamen + 100mb internet en 1 extra tv+ box.

 

je zou denken €42,50 internet + €3,50 = €46,00

hoe kan het dan zijn dat ik op €51,00 per maand uitkom?


Weet iemand wat de kosten hiervoor zijn?

 

heb sinds nu tv+ alleen streamen + 100mb internet en 1 extra tv+ box.

 

je zou denken €42,50 internet + €3,50 = €46,00

hoe kan het dan zijn dat ik op €51,00 per maand uitkom?

 

Hoi @Mario27 

Alle kosten en extra kosten staan op pagina 2 van je factuur.


Oke, dan moet ik dus nog een maand wachten😉🤣


Je kunt ook even bellen naar 0800 0402 en vragen naar de afdeling facturen of administratie.
Dan weet je het eerder @Mario27 

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten