Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wil geen papieren post meer ontvangen. Zouden jullie dat kunnen regelen?

Groet C.

Hoi @Chantal7910, welkom terug :)

Je kunt in je MijnKPN zelf aangeven op welke manieren je communicatie van ons wilt krijgen, en waarover. Ga hiervoor naar je Profiel, en kies dan voor privacy-instellingen. Vervolgens kun je per gekoppeld abonnement, en overkoepelend voor je KPN ID, instellen wat en hoe.


Goedemorgen,

Dat had ik al gezien maar daar staat niks bij over facturen per post en die hoef ik niet meer aangezien je daar extra voor betaalt. 

Gr. Chantal


Ah, specifiek de facturen. Dat moet inderdaad wel door ons aangepast worden. Ik zie dat het gaat om het mobiele nummer eindigend op 36. Daar staat inderdaad factuur per post aan. Dat heb ik bij dezen voor je uitgezet, @Chantal7910. Kan zijn dat het nog één keer per post komt, afhankelijk van wanneer dit verwerkt is.

Wel zie ik dat voor dat abonnement betalen met accept giro ingesteld staat. Zonder papieren factuur betekent dit dat je netjes elke maand een e-mail krijgt als de factuur er is. Maar dat je wel in de MijnKPN app (of webversie) moet zijn om de factuur in te zien. Mocht je de betaalwijze ook willen aanpassen, dat kan via de MijnKPN.