Skip to main content

Hallo,

 

ben al 15 jaar klant bij jullie zowel met internet als mobiel. Nu had ik van maart/april een mobiel factuur openstaan. Maart heb ik betaald alleen april staat nog open. Ik krijg vervolgens een mail dat als ik binnen een week niet betaal mijn mobiel wordt afgesloten? Gebeld met de klantenservice en die zeggen doodleuk dat het zo is en dat ze er niks aan kunnen doen. Gaan jullie zo om met jullie klanten?? Graag ontvang ik een oplossing om te kijken hoe dit op te lossen. 

Kpn hoeft dit niet op te lossen maar u moet dit oplossen. Je hebt al meerdere malen een herinnering gehad en als je dan niets laat horen heb je problemen. Je kunt nog een keer de klantenservice 0800-0402 bellen en vragen naar de afdeling collections. Alleen die afdeling kan wellicht iets doen. Ze zijn bereikbaar tijdens kantooruren. 


Bizar deze reactie. Het kan iedereen overkomen door onvoorziene omstandigheden dat een factuur niet betaald kan worden. Ik probeer iets te regelen met kpn en krijg te horen dat ze niets kunnen doen. Dat vind ik ronduit schofterig. Net als jouw reactie. 


Ok dat is dan jou mening.  Ik vertel je wat je nog kan proberen. En natuurlijk is het mogelijk dat het betalen op tijd net even niet lukt. Juist kpn is daar behoorlijk soepel in. Je krijgt een herinnering en daarna nog een herinnering met administratiekosten. Gebeurt er dan nog niets dan krijg je een berichtje dat je afgesloten gaat worden. Zelfs dan zijn er nog mogelijkheden. Maar je moet wel wat van je laten horen. 


Op het moment dat je weet dat je een aankomende factuur niet kunt betalen, is het verstandig meteen in actie te komen @Mkok29 via onderstaande link zou je een betalingsregeling kunnen vragen of telefonisch via 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen#cm-ser-factuur-en-betalen-andere-vraag-over-je-kpn-facturen-of-betalingen/betalen-en-betaalgegevens

 


Hoi @Mkok29, welkom op de KPN Community. Je hebt natuurlijk gelijk, dit kan altijd een keer gebeuren. Ik heb alleen niet de mogelijkheden en bevoegdheden als moderator om dan nog in te grijpen op het betaalproces wat al loopt. 

Mijn advies zou ook zijn om toch even te bellen tijdens kantooruren met de afdeling Collections op 0800-0402. Als er iets gedaan kan worden dan is dat de afdeling die het in orde kan maken.


Reageer