Skip to main content

Beste,

12 mei heb ik een verhuizing doorgegeven voor de datum 31 mei. Deze verhuizing is 14 mei bevestigd. Op 6 juni werd ik gebeld met de vraag of ik al glasvezel binnen had liggen. Vervolgens kreeg ik een noodpakket opgestuurd voor tv te kijken. Ik zou terug gebeld worden over het vervolg. Hier ben ik nooit meer over gebeld. 

Op 26 juni heb ik maar gebeld naar jullie. Jullie gaven telefonisch aan dat er een fout was gemaakt en dat jullie de verhuisdatum op 1 september hadden gezet. Ik kreeg de toezegging dat ik op 27 juni verbinding kon maken met jullie netwerk. Dit lukte natuurlijk niet.

Weer contact met jullie opgenomen op 29 juni want dat doen jullie zelf blijkbaar dus niet. Bleek dat KPN Netwerk nog niet had gereageerd op het verzoek. Hierover zou snel met mij contact genomen worden. Het contact wat er kwam was met de vraag "ben je al verhuisd en wil je een noodpakket". Dit was voor mij de druppel om alles op te zeggen bij jullie. Na 1 maand lang zonder internet te zitten en dan weer hetzelfde noodpakket voorgeschoteld te krijgen.. 

Op 29 juni heb ik gebeld om het abonnement op te zeggen. Dit was niet mogelijk omdat de backoffice mijn account heeft afgeschermd voor alle andere medewerkers. De medewerker aan de telefoon was begripvol en heeft intern aangegeven dat er snel actie genomen moet worden. Met als gewenste oplossing een opzegging zonder maand opzegtermijn. De backoffice zou snel met mij contact opnemen. 

Ondertussen is het 3 juli en heb ik nog steeds geen internet. Backoffice heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen. Na 1 maand geen internet en hele slechte service(niet gericht op de medewerkers aan de telefoon) hoef ik ook geen verbinding meer met het netwerk. Het enigste wat ik wil is opzeggen. Maar zoals ik hierboven al aangaf is dat niet mogelijk. 

Ik zit al sinds 31 mei zonder internet terwijl ik hier wel voor betaal. Volgende week dreigt weer de maandelijkse betaling afgeschreven te worden van mijn rekening. Ik wens dit absoluut niet te betalen. Ik vind het al niet kunnen dat ik over de maand juni heb betaald voor iets waar ik geen gebruik van heb kunnen maken. 

Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk van het abonnement af zonder kosten in de vorm van opzegtermijn!

 

UPDATE:
Nadat ik op donderdag 29 juni gebeld had om op te zeggen en dit niet mogelijk was. Zou ik binnen 3 werkdagen worden teruggebeld door de backoffice. 3 Werkdagen later is dit nog steeds niet gebeurd.


UPDATE:
4 Werkdagen later nog steeds niks gehoord van KPN Backoffice. Fijn als je aan de telefoon op 29 juni krijgt te horen dat ze snel actie gaan ondernemen. 


Dd wachttijd op moderater is hier een dag of drie. Ik verwacht dat je morgen wel aan de beurt bent. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Frappant dat de wachttijd 3 dagen is…

Het lukt ze wel binnen een paar uur om de titel van de topic te veranderen van “Zeer ontevreden met slechte service” naar de huidige.😉


Hi @JimPachen. Ik wil graag kijken hoe ik je kan helpen bij het oplossen van deze situatie. 

UPDATE:
4 Werkdagen later nog steeds niks gehoord van KPN Backoffice. Fijn als je aan de telefoon op 29 juni krijgt te horen dat ze snel actie gaan ondernemen. 

Heeft de backoffice ondertussen contact met je opgenomen? Zo niet, wil je dan je profiel invullen? Dan kan ik bij je gegevens om te zien wie in dit geval aangesproken moet worden. 


Hallo,

Er is nog geen contact met mij opgenomen. Ik heb mijn profiel ingevuld. Het ingevulde adres is nog het oude adres waar mijn abonnement nog op staat. (Adresmutatie is 1.5 maand geleden aangevraagd, maar nog steeds niet veranderd)