Skip to main content

Ik heb een zeer oud abbonement (einddatum 16-04-2010) voor internet en TV. De maandkosten zijn inmiddels opgelopen naar 61 euro en mijn snelheid staat maar op 50 mbit.

Als ik dit op MijnKPN wil aanpassen naar een sneller abbonement dan lopen de kosten nog verder op. Dit terwijl een nieuwe klant maar 35 voor de eerste 6 maanden en daarna 65 betaald voor het snelste abbonement…

 

Ik zou graag een nieuw jaar contract willen afsluiten met de daarbij behorende voordelen..

 

Helaas kan er via het forum geen aanbod worden gedaan.

Wat je het beste kunt doen is telefonisch contact opnemen met KPN op nummer 0800-0402, dit kan van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00. Als je in dat geval duidelijk inspreekt dat je wilt opzeggen dan krijg je als het meezit iemand van opzeggingen/klantbehoud/retentie aan de telefoon. Is dit niet het geval en krijg je de gewone klantenservice aan de lijn, vraag dan of ze je even willen doorverbinden.

Het voordeel bij opzeggingen/klantbehoud/retentie is dat juist (en vooral) die afdeling geregeld de mogelijkheid heeft om een mooie aanbieding te doen.


Hallo @R-Koch dan moet je even bellen met 0800 0402.

Je zult wel als bestaande klant behandeld worden met misschien iets korting, maar je zult nooit de voordelen van een nieuwe klant krijgen, want dat ben je niet.