Skip to main content

Vandaag (1 maart) via de tv ESPN compleet geactiveerd omdat er stond actie van 12,99 naar 0 euro. Blijkt dat op de factuur van februari nota bene, toen ik nog niet eens dit had geactiveerd, al een bedrag van €12,99 wordt ingevuld. Lekker dan KPN. Regel dit even en geef die korting terug.

 

daarnaast wacht ik ook al 4 maanden op combivoordeel dat niet geregeld wordt terwijl ik er wel recht op heb! XS4all thuis smart + kpn mobiel unlimited. 
 

Als dit niet opgelost wordt is dit echt de druppel en stap ik over op Ziggo.

Hallo @Kraan24 ,

Als je op 1 maart 2024 de gratis proefperiode hebt aangevraagd, dan staat de facturatie over de maand februari daar helemaal los van. Had je ESPN Compleet nog niet in februari?, dan zou ik even met 0800-0402 bellen. 
 

Wat betreft het Combivoordeel: 

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Als alternatief kun je ook hiervoor bellen met 0800-0402.


En op de voorgaande facturen? Betaald u er niet al niet veel langer voor?

Ik dacht dat bij XS4ALL het combivoordeel niet van toepassing was. Dat is alleen bij nieuwere KPN abonnementen. Bij oudere KPN abonnementen ook niet. 

Bij XS4ALL kreeg je volgens mij gratis het pluspakket als je ook mobiel hebt. En dat kon je gratis omwisselen naar ESPN. Dacht ik.


Even opgezocht:

https://www.kpn.com/compleet/xs4all

Dit zijn uw voordelen dus:

  • Gratis Pluspakket of ESPN Compleet
  • Onbeperkt bellen
  • Onderling MB's delen op 't zelfde adres
  • Elke maand dubbele data

Geen combivoordeel op het thuis abonnement dus.


Het combivoordeel op het thuisabonnement is een gratis zenderpakket. Maar dan moet je uiteraard wel aangemeld zijn. (Zie mijn eerste reactie)
 

Bron: 

https://www.kpn.com/compleet

 

Elke maand extra’s met XS4ALL

Combineer Internet van XS4ALL met Mobiel van KPN en krijg elke maand extra veel voordeel!

 

Krijg korting op alle KPN Mobiel abonnementen

Kies een gratis zenderpakket van XS4ALL

Maak gebruik van onbeperkt bellen

Deel MB’s met je huisgenoten

Heb je thuis Internet van XS4ALL en KPN Mobiel? Je krijgt dan nog meer extra's van XS4ALL, zoals €5,- korting op je mobiele abonnement(en). Elke maand opnieuw. Meld je aan via mijnXS4ALL.

 


@Kraan24 , hier het zelfde en ben hier al een tijdje mee bezig, zowel met kpn als xs4all. Ik krijg volgens mijn beide tv-ontvangers ESPN gratis. Neem je via de ontvanger een abonnement, blijkt het geen Actie te zijn maar ‘gewoon’ €12,99 te kosten. Een oplossing lijkt nog niet gevonden blijkens deze zojuist gemaakte afbeelding.  

zie ook

Het zelfde geldt voor het Pluspakket, ook  Actie  volgens mijn tv-ontvangers, maar blijkt niet zo te zijn als je een abonnement neemt. Ook hier zijn zowel kpn als xs4all mee bezig, tot nu toe zonder resultaat. 

 

 


Berrie_Kaas ook hier bij mij:

Staat niks over een proefperiode!


Even opgezocht:

https://www.kpn.com/compleet/xs4all

Dit zijn uw voordelen dus:

  • Gratis Pluspakket of ESPN Compleet
  • Onbeperkt bellen
  • Onderling MB's delen op 't zelfde adres
  • Elke maand dubbele data

Geen combivoordeel op het thuis abonnement dus.

Dit is volgens mij bijna hetzelfde als het combivoordeel Nick. Of vind jij dit geen voordeel?


Hallo @Kraan24 ,

Als je op 1 maart 2024 de gratis proefperiode hebt aangevraagd, dan staat de facturatie over de maand februari daar helemaal los van. Had je ESPN Compleet nog niet in februari?, dan zou ik even met 0800-0402 bellen. 
 

Wat betreft het Combivoordeel: 

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Als alternatief kun je ook hiervoor bellen met 0800-0402.

Abonnementen staan in dezelfde account. Heb beide abonnementen al vele malen ingevuld via de “combivoordeel-tool”, zowel via XS4all’s verwijzing als die van KPN. Geeft telkens aan dat de abonnementen al zijn toegevoegd. Als ik dan naar mijn voordelen kijk zie ik beide abonnementen staan, alleen is het mobiele nummer opeens iets met 970xxxx. En staan er geen voordelen + geen korting + geen dubbele data… 


@Kraan24 , is je 0970xxxxx nummer toevallig van een gratis Data-Only abonnement (1 Gb) die we bij de overgang van xs4all naar kpn hebben kunnen krijgen? Deze geldt namelijk niet als een mobiel abonnement voor het verkrijgen van combivoordeel.

We hebben als XS’ers een aantal jaren terug wel de mogelijkheid gehad om ons voor een jaar gratis te abonneren op alle 4 ESPN zenders. Ik krijg steeds meer het gevoel dat hiervan een ‘restant’ in onze tv-ontvangers is blijven ‘hangen’. Maar dat mag KPN / XS4ALL uitzoeken. Hiervoor is op 20-2-’24 een ticket aangemaakt.   


Even opgezocht:

https://www.kpn.com/compleet/xs4all

Dit zijn uw voordelen dus:

  • Gratis Pluspakket of ESPN Compleet
  • Onbeperkt bellen
  • Onderling MB's delen op 't zelfde adres
  • Elke maand dubbele data

Geen combivoordeel op het thuis abonnement dus.

Dit is volgens mij bijna hetzelfde als het combivoordeel Nick. Of vind jij dit geen voordeel?

Bij combivoordeel kan iemand het gratis Pluspakket niet meer omwisselen voor gratis ESPN. In plaats daarvan kan men tegenwoordig 5 euro korting krijgen als men 1 of meerdere entertainmentpakketen neemt en een mobiel abonnement heeft.

De rest is het zelfde ja. Dubbele data is een tijd weggeweest. Maar dat heeft KPN sinds kort weer ingevoerd. 

Als je ESPN wilt en het Pluspakket vind je niet interessant, dan is uw situatie bij het XS4ALL abonnement beter. Want u krijgt zo effectief de volledige waarde van ESPN als korting. Terwijl dat bij de nieuwe abonnementen met combivoordeel maar 5 euro is.


Het combivoordeel op het thuisabonnement is een gratis zenderpakket. Maar dan moet je uiteraard wel aangemeld zijn. (Zie mijn eerste reactie)
 

Bron: 

https://www.kpn.com/compleet

 ---- Heb je thuis Internet van XS4ALL en KPN Mobiel? Je krijgt dan nog meer extra's van XS4ALL, zoals €5,- korting op je mobiele abonnement(en). Elke maand opnieuw. Meld je aan via mijnXS4ALL -----

 

Het portaal ‘Mijn XS4ALL’ bestaat sinds de technische overgang naar KPN niet meer, is ondergebracht bij ‘Mijn KPN’.


Even opgezocht:

https://www.kpn.com/compleet/xs4all

Dit zijn uw voordelen dus:

  • Gratis Pluspakket of ESPN Compleet
  • Onbeperkt bellen
  • Onderling MB's delen op 't zelfde adres
  • Elke maand dubbele data

Geen combivoordeel op het thuis abonnement dus.

Dit is volgens mij bijna hetzelfde als het combivoordeel Nick. Of vind jij dit geen voordeel?

Bij combivoordeel kan iemand het gratis Pluspakket niet meer omwisselen voor gratis ESPN. In plaats daarvan kan men tegenwoordig 5 euro korting krijgen als men 1 of meerdere entertainmentpakketen neemt en een mobiel abonnement heeft.

De rest is het zelfde ja. Dubbele data is een tijd weggeweest. Maar dat heeft KPN sinds kort weer ingevoerd. 

Als je ESPN wilt en het Pluspakket vind je niet interessant, dan is uw situatie bij het XS4ALL abonnement beter. Want u krijgt zo effectief de volledige waarde van ESPN als korting. Terwijl dat bij de nieuwe abonnementen met combivoordeel maar 5 euro is.

@Noordzee , ik denk dat het probleem van @Kraan24 en mij elders ligt. Onze tv-ontvangers (zie de afbeeldingen) geven aan dat vanwege een Actie ESPN €0,00 kost. Activeren we het abonnement via dezelfde tv-ontvanger blijkt ESPN  €12,99 te kosten, geen Actie dus. Dit is in tegenspraak met elkaar, daar gaat het (ons) om.


Dat is inderdaad verwarrend! Ik snap heel goed dat jullie daar allebei een oplossing voor willen.

Nu begrijp ik dat het voor @Berrie_Kaas al uitgezocht wordt. Ook heb je hiervoor een eigen topic lopen. Mijn voorstel is om het daarbij te laten.

Dan richt ik me nu volledig tot de topicstarter @Kraan24. Ik denk dat het het beste is om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van XS4ALL. Je kunt deze bereiken via 0203987666. Mijn collega's kunnen uitzoeken waar dit mis gaat en eventueel alsnog de korting geven (zij het misschien per handmatige vergoeding). Daarnaast kunnen mijn collega's er ook voor zorgen dat jij XS4ALL Compleet voordelen ontvangt (als je daarvoor in aanmerking komt, natuurlijk).


Dank @Denise van KPN , ik zal van mijn toetsenbord afblijven totdat KPN of XS4ALL in de lucht komt met een oplossing voor @Kraan24 (en wellicht veel meer klanten) en ondergetekende middels topic:

Succes!! 


Dat is inderdaad verwarrend! Ik snap heel goed dat jullie daar allebei een oplossing voor willen.

Nu begrijp ik dat het voor @Berrie_Kaas al uitgezocht wordt. Ook heb je hiervoor een eigen topic lopen. Mijn voorstel is om het daarbij te laten.

Dan richt ik me nu volledig tot de topicstarter @Kraan24. Ik denk dat het het beste is om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van XS4ALL. Je kunt deze bereiken via 0203987666. Mijn collega's kunnen uitzoeken waar dit mis gaat en eventueel alsnog de korting geven (zij het misschien per handmatige vergoeding). Daarnaast kunnen mijn collega's er ook voor zorgen dat jij XS4ALL Compleet voordelen ontvangt (als je daarvoor in aanmerking komt, natuurlijk).

Dat ESPN kan me gestolen worden. Maar dat combi voordeel van mijn xs4all pakket en mobiel unlimited wil ik wel graag. U heeft mijn gegevens, en ik heb geen tijd om een half uur te gaan bellen over dit onderwerp. Ik vraag u het voor mij uit te zoeken. Groeten


Je doet nu een aanname die niet juist is. Ik heb namelijk geen gegevens van je. Dus ik kan dit niet voor je uitzoeken. Ik wil je nogmaals vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0203987666.


Je doet nu een aanname die niet juist is. Ik heb namelijk geen gegevens van je. Dus ik kan dit niet voor je uitzoeken. Ik wil je nogmaals vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0203987666.

IK heb mijn gegevens nu wel toegevoegd. Zou je het voor mij willen uitzoeken?


IK heb mijn gegevens nu wel toegevoegd. Zou je het voor mij willen uitzoeken?

Aangezien je nog een, oud, xs4all abonnement hebt kan @Denise van KPN die niet inzien.

Dat kan echt alleen de klantenservice van xs4all. Bereikbaar via onder andere 0203987666 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen).

Daarom vraagt Denise je te bellen met het 020 nummer. 


IK heb mijn gegevens nu wel toegevoegd. Zou je het voor mij willen uitzoeken?

Aangezien je nog een, oud, xs4all abonnement hebt kan @Denise van KPN die niet inzien.

Dat kan echt alleen de klantenservice van xs4all. Bereikbaar via onder andere 0203987666 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen).

Daarom vraagt Denise je te bellen met het 020 nummer. 

Als @Kraan24 alle gevraagde gegevens in het forumprofiel ingevuld heeft kan @Denise van KPN in principe alles inzien, ook al ben je (administratief) een ex-xs4all’er. Alleen heeft KPN voor de voormalige XS klanten nog een eigen helpdesk via 0203987666. Verder ligt alles op één grote hoop. Heel jammer maar waar!  


Je doet nu een aanname die niet juist is. Ik heb namelijk geen gegevens van je. Dus ik kan dit niet voor je uitzoeken. Ik wil je nogmaals vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0203987666.

IK heb mijn gegevens nu wel toegevoegd. Zou je het voor mij willen uitzoeken?

Omdat je het zo lief vraagt. Maar ik wil je wel vragen om in vervolg gewoon te bellen.

Ik zie dat je al wel bent aangemeld voor XS4ALL Compleet, maar met een 097 nummer. Jouw mobiele nummer was hieraan nog niet toegevoegd. Dit had je zelf online kunnen regelen, maar heb ik voor deze keer voor je in orde gemaakt. Je ontvangt een bevestiging wanneer de voordelen (7,50 korting op Mobiel én gratis ESPN) actief zijn.