Skip to main content

Nou fijne Kerstdagen dankzij KPN mijn draadloze kastje was stuk heb deze zelf gekocht.

Zou omdat we al meer dan 50 jaar klant zijn het gratis krijgen nou mooi niet.

Hij staat nu gewoon bij mijn maandelijkse rekening 80 euro draadloze set.

IK BETAAL DIT NIET.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Margot Hupkens , hoe en door wie is dit toegezegd?

De ‘draadloze’ verbindings set is een artikel wat je zelf koopt en ook zelf moet vervangen na (hopelijk) vele jaren trouwe dienst. Alleen binnen 2 jaar na aanschaf kan je aanspraak maken op garantie.

IK BETAAL DIT NIET.

Dat zou ik niet aanbevelen. In het geautomatiseerde factureringssysteem leidt dit tot een traject van herinneringen en aanmaningen. Daar schiet je niets mee op.


Maak me niks uit afspraak is afspraak ik stuur ze terug.

50 jaar klant en dan dit


Hallo @Margot Hupkens je kunt ze binnen 14 dagen na ontvangst weer in de originele verpakking teruggeven met overlegging van de originele aankoopbon en dan krijg je je geld weer terug.

Afhankelijk van de manier waarop je ze gekocht hebt geldt er ook een bepaalde wijze van terugzenden.

 

 

 


Iemand die al 50 jaar klant is heeft bij KPN geen extra rechten ofzo tegenover iemand die nog maar 2 jaar klant is. 

... ik stuur ze terug.

Dat kan natuurlijk, binnen 14 dagen na ontvangst. 


Waarvan akte! Goedemorgen, @Margot Hupkens, ik hoop toch zeker dat je ondanks dit, een hele fijn Kerst hebt gehad.

De ‘draadloze’ verbindings set is een artikel wat je zelf koopt en ook zelf moet vervangen na (hopelijk) vele jaren trouwe dienst. Alleen binnen 2 jaar na aanschaf kan je aanspraak maken op garantie.

Maak me niks uit afspraak is afspraak ik stuur ze terug.

50 jaar klant en dan dit

Waar heb je de nieuwe Draadloze Verbindingsset (DVS) gekocht en met wie is deze afspraak gemaakt? Als er een afspraak met je gemaakt is, ga ik er vanuit dat er een aantekening is gemaakt bij jouw klantgegevens: dit kunnen wij voor je nakijken. Dit kan als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Als je bericht ter kennisgeving is, is het ook prima. Let even goed op bij het retourneren van apparatuur: wat je doet verschilt per apparaat en per situatie. Je leest er meer over op onze website: Apparatuur terugsturen.Â