Skip to main content

Sinds 29 augustus heb ik gratis onderling bellen.

Toch zijn er op de laatste factuur voor september gesprekskosten in rekening gebracht van mijn vaste nummer naar mijn mobiele nummer, beide op hetzelfde huisadres.

Dat lijkt me fout.

Hi @mpz! Dat is wel vreemd. Weet je zeker dat de nummers zijn aangemeld voor de combivoordelen? Als dat zo is, wil je dan het mobiele nummer waarom het gaat in je profiel zetten? Dan kijk ik in de systemen wat er aan de hand is. 🙂


Gedaan


@mpz hier gaat inderdaad iets niet goed. Ik heb het doorgezet naar de afdeling die gaat over de voordelen. Die gaan dit voor je herstellen. 

Ik heb ze ook gevraagd de gemaakte kosten te vergoeden. Die zijn in dit geval onterecht gemaakt. Mocht je hier niks van horen na het herstel, laat het dan hier weten. Dan vergoed ik ze alsnog. 

Ik wil je vragen tot het is opgelost rekening te houden met de situatie. En alleen met de telefoon thuis naar mobiel te bellen als het echt nodig is. Bij voorbaat bedankt voor je begrip en geduld! 🙂


Hi @mpz! Ik zie dat de gemaakte kosten vergoed zijn en het probleem is opgelost. Wel zie ik dat het ticket nog even open blijft staan om de volgende factuur na te kijken. 

Ik ga hierom het topic in ieder geval sluiten. Dit gezien het nu verder door de behandelaar van het ticket wordt opgepakt. 

Mocht je toch nog vragen over deze zaak hebben in de toekomst, laat het dan vooral hier weten. 


@Bram_ 

Vandaag (23-okt-2023) kreeg ik de maandelijkse factuur t/m 20 oktober van mijn vaste telefoon.
Daarop staat inderdaad een bedrag gecrediteerd,
Maar op 10 oktober prijkt er nog/weer een in rekening gebracht telefoontje van mijn vaste nummer naar mijn mobiele nummer. 

Is het probleem echt opgelost?


@mpz met de notities die ik zie moet dit het geval zijn. De kosten staan wel op de factuur. Maar zijn van na het moment dat het opgelost zou moeten zijn. 

Het enige nadeel is dat ik geen andere manier heb dit te controleren dan toch de volgende factuur af te wachten. Mocht het op dat moment toch nog niet opgelost zijn, laat het dan hier weten. Dan doe ik direct nogmaals aansturing. Maar ik verwacht niet dat het nodig zal zijn. 

Bel dan ook gewoon zoals je gewend bent. 🙂


@Bram,

Het probleem lijkt opgelost te zijn. 
De factuur van 21 november ziet er goed uit.
Dank u voor de hulp.

 


Reageer