Skip to main content

Wij hebben ook een upgrade van de internetsnelheid gekregen (van 200 naar 1000) en zijn nog geen jaar klant bij KPN. Op zich een mooie aanbieding, maar betaal je er onbewust toch niet voor?

Wij kregen dit vlak voor de prijsverhoging en betalen nu met de prijsverhoging 68,- euro. Als ik nu op internet kijk bij een abonnement met 200 dan betaal je 64,- Dus met andere woorden: ik heb het dus niet gratis gekregen, maar betaal er dus gewoon voor? 

Hebben meerdere mensen dit en mag dat zomaar? Want dat betekent toch dat KPN zomaar je abonnement wijzigt?

 

Admin: afgesplitst

Ik vermoed dat je een iets oudere abonnementsvorm hebt. Heb je een Hussel abonnement?


Ja, dat klopt. Maar wat heeft dat er mee te maken?


Wij hebben ook een upgrade van de internetsnelheid gekregen (van 200 naar 1000) en zijn nog geen jaar klant bij KPN.

Dus ... bijvoorbeeld 10 maanden? Dan zult u een Hussel abonnement hebben denk ik. De prijzen op de site zoals ze er nu op staan zijn voor de nieuwste abonnementsvorm. Dat kan iets goedkoper zijn.

Mogenlijk heeft u ook de inflatiecorrectie gekregen die onlangs is doorgevoerd? Straks als uw jaarcontract afgelopen is kunt u het abonnement verlengen naar de nieuwste abonnementsvorm. Die 64 euro dus. Maar dan raakt u wel uw gratis snelheidsupgrade kwijt.